تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۵۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا پایان سومین روز/
ثبت نام 1422 نفر برای انتخابات شوراهای خوزستان
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: تا پایان روز سوم ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان یک هزار و 422 نفر اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

سید کریم حسینی اظهار کرد: با وجود اینکه تا پایان روز اول تنها 111 نفر در فرمانداریها و بخشداریهای استان خوزستان اقدام به ثبت نام برای حضور در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کرده بودند ولی در روز سوم با افزایش چشمگیر تعداد افرادی که برای این کار ثبت نام کرده اند به یک هزار و 422 نفر رسیده اند.

وی در خصوص تعداد افراد متقاضی به تفکیک شهر و رستا عنوان کرد: تعداد 898 نفر برای حضور در انتخابات روستا و 524 برای حضور در انتخابات شهرها تا پایان سومین روز، ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان همچنین به تشکیل 96 هیئت اجرایی در شهرهای مختلف استان خوزستان برای برگزاری این انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: 96 هیئت اجرایی متشکل از 27 شهرستان و 69 بخشداری در استان خوزستان تشکیل شده است.

حسینی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در انتخابات تا اول اردیبهشت سال جاری ادامه دارد گفت: بسترهای لازم برای مشارکت و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در استان فراهم شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار