تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۳۵۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمجيد نمايندهAFCاز شرايط ميزباني مشهد
 نماينده عراقي کنفدراسيون فوتبال آسيا حاضر در رقابت‎هاي قهرماني نونهالان در منطقه آسياي مرکزي، مشهد را بهترين انتخاب براي ميزباني اين مسابقات دانست.

به نقل از ستاد خبري نخستين دوره مسابقات فوتبال نونهالان آسيا، دکتر شامل کامل در يک نشست خبري اظهارداشت: AFC برگزاري اين مسابقات را به فدراسيون فوتبال ايران واگذار کرد و اين فدراسيون نيز مشهد را به عنوان ميزبان اين رقابت‎ها معرفي کرد.

وي با اشاره به استقبال AFC از اين انتخاب، افزود: من شهرهاي ديگر ايران را نيز ديده‎ام اما با استقبال گرم اين شهر، احساس مي‎کنم انتخاب مشهد کار درستي بوده است.

 وي با اشاره به برگزاري مسابقات فوتبال نونهالان آسيا با شرکت 46 تيم در 8 گروه 5 يا 6 تيمي، افزود: در منطقه آسياي مرکزي که رقابت‏‎هاي آن از سوم ارديبهشت ماه در مشهد برگزار مي‏شود، تيم‏هاي ايران، ترکمنستان، قرقيزستان، پاکستان، سريلانکا و هند حضور دارند که تيم سريلانکا به علت مشکلات مالي از اين مسابقات انصراف داده است.

شامل کامل ادامه داد: از هر گروه يک تيم به مرحله نهايي صعود مي‎کنند و اين مرحله از مسابقات که هنوز تصميمي در مورد کشور ميزبان آن اتخاذ نشده، سال 2014 برگزار مي‎شود.

وي تصريح کرد: من مطمئن هستم که همه چيز براي برگزاري اين رقابت‏ها بر اساس استانداردهاي AFC مهياست که تحقق اين امر به برگزاري مسابقات رده‎هاي سني بالاتر در مشهد کمک مي‎کند.

نماينده ويژه کنفدراسيون فوتبال آسيا در رقابت‏هاي قهرماني نونهالان آسيا در منطقه آسياي مرکزي با تشکر از رسانه‏ها براي انعکاس اخبار اين مسابقات به داخل و خارج از کشور ايران گفت: انعکاس اخبار اين مسابقات براي AFC بسيار اهميت دارد و به برگزاري باکيفيت آن کمک مي‏کند.

در ادامه اين نشست ناظر داوري اعزامي از کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين رقابت‏ها نيز گفت: 8 داور جوان از کشورهاي نپال، بوتان، مالديو و افغانستان اين رقابت‏ها را قضاوت مي‏کنند.

حسين غضنفري ادامه داد: حضور اين داوران جوان و مستعد در افزايش سطح کيفي داوري آنان موثر است.

وي با بيان اينکه بعد از هر مسابقه جلسه‏اي براي بررسي عملکرد داوران برگزار مي‏شود، افزود: اين امر اشتباهات احتمالي را به حداقل مي‎رساند تا هم داوران جوان و هم بازيکنان نونهال از اين مسابقات سود ببرند.


مرجع / فـارس
برچسب ها: نمایندهAFC ، میزبانی ، مشهد
:
:
:
آخرین اخبار