تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۳۵۵۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
87 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در آبادان نام نویسی کردند
رییس ستاد انتخابات شهرستان آبادان گفت: از ابتدای آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت ثبت نام روز پنجشنبه 87 نفربرای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها تابعه شهرستان آبادان ثبت نام کردند.

سیدولی الله موسوی  افزود: این افراد در شهرهای آبادان ، اروندکنار و شهر چوئبده برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده اند.

وی اظهار داشت: همزمان با ثبت نام کار استعلام از مراجع چهارگانه نیز روزانه در حال انجام است.

موسوی افزود: بر اساس قانون جدید انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد شورای اسلامی شهر آبادان از 9 نفر به 13 نفر افزایش یافته است.

وی گفت: در شهرهای اروندکنار و چوئبده به لحاظ جمعیت کمتر از 20 هزار نفر در شهر تعداد اعضای شوراهای در آنها پنج نفر می باشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان آبادان از همه داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست ثبت نام خود برای شرکت در این دوره از انتخابات را به روزهای پایانی زمان ثبت نام موکول نکنند.

وی اظهار داشت: تاکنون مصوبه ای مبنی بر احتساب یک دوره عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یکپایه تحصیلی به فرمانداری آبادان ارسال نشده و در شهر آبادان مدرک تحصیلی مورد قبول لیسانس و یا معادل آن و در شهرهای اروندکنار و چوئبده فوق دیپلم و یا معادل آن است.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری 24خرداد ماه برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار