تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۵۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فلج شدن بخش هوایی رژیم صهیونیستی
کارمندان سه شرکت هواپیمایی اصلی رژیم صهیونیستی تهدید کردند در اعتراض به طرح های دولت برای تایید توافق آسمان های آزاد با اروپا اعتصاب نامحدودی را آغاز می کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این کارمندان این توافق را تهدیدی برای شغل خود می دانند.

رسانه های اسرائیل گزارش دادند قرار است یائر لاپید وزیر دارایی اسرائیل با ئیزرائیل کاتس وزیر حمل و نقل برای گفتگو درباره راههایی به منظور جلوگیری از این اعتصاب دیدار کند.

 
رئیس واحد کارمندان شرکت های هواپیمایی فدراسیون کار هیستادروت در بیانیه ای اعلام کرد اگر شرکت های هواپیمایی اسرائیل مجبور باشند با شرکت های اروپایی بیشتری رقابت کنند اعتصاب برنامه ریزی شده آنها برای نجات شغل هزاران نفر از روز یکشنبه آغاز می شود.

 
کاتس از شرکت های هواپیمایی ال آل El Al، آرکیا Arkia و اسرایر Israir خواسته است این اعتصاب را لغو کنند و این توافق را که درباره آن با کشورهای اتحادیه اروپا گفتگو شده است بپذیرند.

 
کاتس که یکی از اعضای حزب راستگرای لیکود است به رادیو اسرائیل گفت توافقنامه آسمان های آزاد هزینه سفرهای هوایی به اسرائیل را به شکلی قابل توجه کاهش می دهد، اقدامی مناسب برای شهروندان اسرائیل است و باعث جذب گردشگران بیشتر در اسرائیل می شود.

 
وی افزود: چنین توافق هایی خطرات و مزایایی نیز دارد و این شرکت ها باید از این فرصت برای رقابت جدی با شرکت های هواپیمایی اروپایی استفاده کند که می تواند راه را برای فرود هواپیماهای مسافربری اسرائیل در صدها شهر دیگر هموار سازد.
:
:
:
آخرین اخبار