تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۳۵۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باهنر: ممکن است با پایداری ائتلاف کنیم
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌انصافی است که از دستاوردهای دولت چشم‌پوشی کنیم، گفت: ممکن است با جبهه پایداری ائتلاف کنیم.

محمدرضا باهنر در جمع خبرنگاران در بندرعباس با بیان اینکه دولت نهم و دهم خدمات قابل ملاحظه‌ای داشته است، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم همواره از شعارها و رفتارهای بنیادی دولت بوده است.
 
وی با بیان اینکه بی‌انصافی است که از دستاوردهای دولت چشم‌پوشی کنیم، اضافه کرد: در دولت‌های نهم و دهم شعارهای اصولی و اصلی انقلاب یک بار دیگر در عرصه داخلی و خارجی زنده شد.
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمینه فعالیت و پیدایش عرصه اثبات شایستگی‌های زنان در این دولت به خوبی فراهم آمد، افزود: سفرهای استانی و پرداخت یارانه‌ها موارد مشخصی است که با اصلاحات و تغییراتی ادامه آنها را مدنظر داریم.
 
این فعال سیاسی ادامه داد: به عنوان نمونه دولت در طرح مسکن مهر موفق شد زمینه خانه‌دار شدن جمع قابل توجهی از مردم را فراهم آورد اما از طرفی دیگر نتوانست قیمت مسکن را کنترل کرد.
 
باهنر با بیان اینکه ایجاد اشتغال نیز در دولت نهم و دهم با ثبات و پایدار نمانده است، اضافه کرد: باید در دولت آینده به این امور توجه بیشتری شود.
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: چنانچه بر روی منافع مشترک وضعیت به گونه‌ای باشد که رابطه با آمریکا برای ما مفید باشد، با این کشور وارد مذاکره می‌شویم.
 
وی با بیان اینکه سوراخ‌های غربال جبهه‌ پایداری سبب شده است که بسیاری از افراد و یاران انقلاب را اصولگرا ندانند، اضافه کرد: اما ما آنها را اصولگرا می‌دانیم و ممکن است با آنها ائتلاف کنیم.
 
باهنر همچنین طی حضور خود در بندرعباس در نماز جمعه این شهر و همچنین در نشستی با عنوان دیدار اصولگرایان هرمزگان با نائب رئیس مجلس نیز شرکت کرد.
 
نشست مطبوعاتی باهنر در یکی از ساختمان‌های مخابرات هرمزگان و نشست وی با اصولگرایان نیز در فرهنگسرای طوبی از مجمتع‌های فرهنگ و ارشاد برگزار شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار