تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۵۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به جزیره ابوموسی
رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی چهارشنبه هفته جاری سفر به جزایر سه‌گانه را در دستور کار خود دارند که دیدار با مقامات سیاسی و نظامی و همچنین بررسی مسائل توسعه‌ای منطقه از جمله برنامه‌های اعضای کمیسیون در این سفر است.

منصور حقیقت‌پور با اشاره به سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به جزایر سه‌گانه گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 به جزایر سه‌گانه سفر می‌کنند که  دیدار با مقامات سیاسی و نظامی و همچنین بازدید از مواضع دفاعی ایران در منطقه در این سفر در دستور کار اعضای کمیسیون قرار دارد.

وی افزود: دیدار با فرماندهان سپاه و ناجا و نیز مسئولین اطلاعاتی در منطقه از دیگر برنامه‌های این سفر است و اعضاء کمیسیون در این سفر و در دیدار با مقامات نظامی از جمله فرمانده نیروی دریایی سپاه مسائل جاری و امنیتی و سیاسی منطقه را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین در خانه ملت اظهار داشت: اعضای کمیسیون امنیت ملی در سفر خود به جزایر سه‌گانه مسائل توسعه‌ای جزایر را نیز در جلسه با استاندار و فرمانداران مورد بحث وبررسی قرار می‌دهند و دیدار از تنگه هرمز از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار