تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۳۵۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:
سفرهای استانی دولت با اهداف انتخاباتی/ با امیدهای واهی نمی‌توان مردم را دلگرم کرد
مطمئنا هدف از سفرهای رئیس جمهور در دور چهارم، اقدامات توسعه‌ای و عمرانی نیست و در این میان تنها اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود/ این بیمارستان حداقل به 11 میلیارد تومان دیگر برای آماده‌ سازی و تجهیز نیاز دارد اما با ساخت چهار دیوار فیزیکی قرار است افتتاح شود. این بیمارستان حتی برای سکونت سرایدار نیز آماده نبوده چه برسد به اینکه افتتاح شود!
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه سفرهای استانی هیئت دولت کیفیت مصوباتی ندارد و مطمئنا هدف از سفرهای دور چهارم، اقدامات توسعه‌ای و عمرانی نیست و در این میان تنها اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود.

سیدحسین دهدشتی اظهار کرد: با توجه به اینکه دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خوزستان آغاز شده است و قرار است که فردا این استان میزبانی کند باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد تاکنون تنها 27 درصد مصوبات سه سفر استانی هیئت دولت به خوزستان اجرایی و محقق شده است.

وی افزود: از 28 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده تنها 7 هزار و 400 میلیارد تومان تحقق پیدا کرده که خیری قابل عرض برای استان نداشته است.

سفرهای استانی هیئت دولت کیفیت مصوباتی ندارد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه سفرهای استانی هیئت دولت کیفیت مصوباتی ندارد و از پروژه‌های در دستور کار برای افتتاح و بهره برداری سفر چهارم نیز مشهود است که هدف انجام کار عمرانی و توسعه‌ای نیست!

وی اضافه کرد: یکی از پروژه‌های در دستور کار برای افتتاح سفر چهارم هیئت دولت، بیمارستان اروندکنار است که تنها 80 درصد ساختمان آن انجام شده و بدون هیچگونه تجهیزات درمانی، آب مصرفی، برق، فاضلاب، وسایل گرمایشی و سرمایشی، جاده دسترسی و سایر امکانات مورد نیاز قرار است به بهره‌برداری برسد.

حداقل 11 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیاز است

دهدشتی همچنین عنوان کرد: این بیمارستان حداقل به 11 میلیارد تومان دیگر برای آماده‌ سازی و تجهیز نیاز دارد اما با ساخت چهار دیوار فیزیکی قرار است افتتاح شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان حتی برای سکونت سرایدار نیز آماده نبوده چه برسد به اینکه افتتاح شود!

سفرهای استانی با اهداف انتخاباتی

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئنا هدف از سفرهای رئیس جمهور در دور چهارم، اقدامات توسعه‌ای و عمرانی نیست و در این میان تنها اهداف انتخاباتی دنبال می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مسئولان دولت باید بدانند که مردم نیازمند رفع مشکلات هستند و با امیدهای واهی نمی‌توان آن‌ها را دلگرم و امیدوار به آینده کرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار