تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۳۵۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال
شکست نابهنگام سپاهان در رشت/ کمک داماش به قهرمانی استقلال + فیلم
سپاهان با شکست دو بر یک برابر داماش گیلان از کورس قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر جا ماند. آبی‌پوشان پایتخت در صورت پیروزی برابر فولاد خوزستان یک هفته پیش از پایان فصل، قهرمانی خود را جشن خواهند گرفت.
 در اولین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور حدود 11 هزار تماشاگر به مصاف تیم داماش گیلان رفت که این بازی با نتیجه  2 بر یک به سود داماش گیلان به پایان رسید. نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر را در اینجا ببینید.

گل‌های داماش را در این بازی مصطفی حاجتی (21 - پنالتی) و امین متوسل‌زاده (39) به ثمر رساندند و تک گل تیم سپاهان نیز توسط محمدرضا خلعتبری در دقیقه 3+90 وارد دروازه تیم میزبان شد.

نیمه نخست

در دقیقه 19 بازی داماش صاحب یک ضربه کرنر شد و زمانی که این توپ وارد محوطه جریمه شد احسان حاج صفی با دست روی توپ اثر گذاشت که همین مسئله منجر به اعلام پنالتی از سوی تورج حق‌وردی به سود تیم میزبان شد. مصطفی حاجتی پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه نرم به سمت چپ دروازه شهاب گردان که خلاف جهت توپ حرکت کرده بود داماش را در دقیقه 21 با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت.

این پایان کار در نیمه اول نبود و امین متوسل‌زاده در دقیقه 39 با فرار از بین مدافعان حریف خودش را به دروازه سپاهان رساند و با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه توانست دومین گل داماش را به ثمر برساند.

نیمه دوم
در دقیقه 52 بازی محمد مختاری به دلیل خطا روی خلعتبری کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا داماش 10 نفره کار را دنبال کند. در این نیمه داماشی‌ها با توجه به اینکه یک یار کمتر داشتند اما پا پس نکشیدند و موقعیت‌هایی را هم به دست آوردند. سپاهانی‌ها نیز چند موقعیت به دست آوردند اما برای گشودن دروازه میزبان خود تا دقیقه 3+90 منتظر ماندند. در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده محمدرضا خلعتبری روی یک ضربه ایستگاهی دروازه فراهانی را باز کرد و اختلاف 2 تیم را به یک گل رساند.

سپاهان با این شکست و با همان اندوخته 63 امتیازی خود در رده دوم جدول ماند و با این نتیجه شانس استقلالی که با یک امتیاز بیشتر بالاتر از سپاهان قرار دارد برای قهرمانی بیشتر شد. داماش گیلان نیز با پیروزی مقابل سپاهان 41 امتیازی شد و با یک پله صعود جای فجر را در رده دوازدهم به خود اختصاص داد. با این شرایط خاطر داماش برای بقا در لیگ برتر آسوده شد.

:
:
:
آخرین اخبار