تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۳۵۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انصاری: انتخاب وزیر ورزش برای بررسی مشکلات آبادان غیرکارشناسانه است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات و جایگاه ویژه‌ آبادان با همه احترامی که برای وزیر ورزش و جوانان قائلم انتخاب وی برای پیگیری و بررسی پروژه‌های مصوب دولت در شهرستان‌ غیرکارشناسانه و نامناسب می‌دانم.

محمد سعید انصاری با اشاره به سفر امروز وزیر ورزش و جوانان به شهرستان برای پیگیری مصوبات اجرایی دولت اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که شهرستان آبادان با آن درگیر است و با همه احترامی که برای محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان قائلم انتخاب وی برای پیگیری و بررسی پروژه‌های مصوب دولت در شهرستان‌ مناسب نبوده است.

وی افزود: شهرستان آبادان در بسیاری از بخش‌ها همچنان دچار مشکل و کمبود و کاستی است و در همین راستا نیاز بود که وزیر تخصصی‌تر به شهرستان و برای رفع مشکلات پیش‌رو سفر می‌کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شهرستان آبادان در امر ورزش هم دچار نواقصی و کمبودهایی است اما دغدغه‌های جدی‌تری دارد که در مرحله نخست باید آنها را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه سفر وزیر ورزش  و جوانان به شهرستان آبادان کارشناسانه نبوده است، عنوان کرد: بهتر بود اگر هیئت دولت مشکلات مردم و این شهر را با نگاهی بازتر مشاهده می‌کردند تا شاید تا پایان عمر دولت شاهد رفع و حل بخشی از این دغدغه‌ها می‌شدیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار