تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۵۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش فرکی به شایعه تماس با بازیکنانش و مذاکره چند باشگاه با او
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: امیدوارم پیش از بازی با استقلال هیچ تیمی با بازیکنانم ارتباط برقرار نکند؛ هر چند اگر این کار هم صورت بگیرد، بازیکنانم با همه وجودشان برای فولاد بازی می‌کنند.  
 
حسین فرکی درباره شایعه تماس با بازیکنان تیمش پیش از بازی با استقلال گفت: امیدوارم چنین ارتباطی شکل نگیرد، هرچند اگر شکل هم بگیرد بازیکنان با همه وجود برای فولاد بازی می‌کنند. با این حال بهتر است با مذاکره کردن، ذهنیت اشتباهی را که چند وقت است شکل گرفته، پرورش ندهند.  
 
وی ادامه‌داد: بازی ما با استقلال، خواسته یا ناخواسته حساسیت زیادی پیدا کرده است و چاره‌ای نداریم جز این‌که به آن چه فکر می‌کنیم، عمل کنیم. آن‌چه برای ما بیش از هر چیز اهمیت دارد، کار کردن برای خودمان و نه دیگران است. هر تلاشی هم که می‌کنیم برای موفقیت خودمان است.  
 
فرکی در ادامه اظهارکرد: چیزی که این روزها من را آزار می‌دهد، ذهنیت‌هایی است که درباره این بازی شکل گرفته است؛ این ذهنیت‌ها خلاف آن چیزی است که سال‌ها در ورزش و مجموعه فولاد وجود داشته است.  
 
وی افزود: همین جا به همه مردم می‌گویم که سابقه و عملکرد ما نشان می‌دهد که فقط برای حفظ اعتبار خود بازی می‌کنیم. ان‌شاالله استقلال را می‌بریم چون این آرزوی ماست. برای پیروزی در این بازی کاملا آماده هستیم. البته مردم خیلی باهوش و آگاه هستند و شخصیت ما را می‌شناسند.  
 
فرکی در ادامه بار دیگر مذاکره احتمالی باشگاه‌های دیگر با بازیکنانش را تقبیح کرد و به ایسنا گفت: امیدوارم که این گونه نباشد زيرا این حرکت حرفه‌ای نیست. فرقی هم نمی‌کند که مذاکره از سوی چه کسی باشد. اگر چنین مساله‌ای وجود داشته باشد، روح ورزش به هم می‌ریزد. ما زمانی‌که به یک مجموعه تعهد داریم به خود اجازه نمی‌دهیم که به جای دیگر فکر کنیم چه برسد به این‌که مذاکره‌ای انجام دهیم.  
 
وی همچنین در واکنش به صحبت‌های ابن‌قاسم مبنی بر این‌كه چند باشگاه با فرکی مذاکره کرده‌اند گفت: هر کس آزاد است که هر کاری بکند اما آن چه مهم است رفتاری است که من انجام می‌دهم. اگر بگویم تاکنون باشگاهی با من تماس نگرفته و حرفی نزده است دروغ گفته‌ام اما حقیقت ماجرا این است که من پاسخی به هیچ یک نداده‌ام. من به فولاد متعهد هستم و تنها زمانی که قراردادم تمام شود، پاسخ درخواست‌های دیگران را می‌دهم.  
 
فرکی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا به ادامه کارش در فولاد علاقه‌مند است یا خیر؟ گفت: قراردادم با فولاد پس از پایان فصل تمام می‌شود ولی همیشه از مسوولان این باشگاه سپاسگزارم که به من لطف داشته‌اند. فکر می‌کنم باشگاه هم با ادامه همکاری من موافق است اما برای رعایت مصالح در این رابطه صحبت نمی‌کنم تا فصل به پایان برسد.  
 
سرمربی بااخلاق فولاد در پایان با بیان این‌که امیدوار است لیگ برتر در "فضایی سالم" به پایان برسد، اظهارکرد: دوست دارم دیدار ما با استقلال رقابتی در قالب رفاقت و جوانمردی باشد. نتیجه این بازی هم مانند تمام 200 و چند بازی دیگر لیگ است و نباید حرف و حدیثی داشته باشد. تیم‌هایی مانند گهر، آلومینیوم، نفت‌آبادان، ذوب‌آهن و داماش هم که در خطر سقوط هستند یا سقوط کرده‌اند، خیلی با انرژی بازی می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار