تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۳۶۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمهیدات لازم برای امنیت 8000 صندوق رای در خوزستان اندیشیده شده است
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای امنیت هشت هزار صندوق رای در این استان اندیشیده شده است.

سردار محمدرضا اسحاقی امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آبادان در سخنانی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در خوزستان برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی خوزستان تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی امن در این استان انجام خواهد داد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این راستا تمهیدات لازم برای امنیت هشت هزار صندوق رای انتخابات در استان خوزستان اندیشیده شده است.

اسحاقی با اشاره به نام‌گذاری امسال با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: مردم آگاه و همیشه در صحنه خوزستان با حضور خود در انتخابات حماسه بزرگ سیاسی را خلق خواهند کرد.

وی در ادامه به ماموریت‌های نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و افزود: بیشتر ماموریت‌های نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی است.

اسحاقی با بیان اینکه نیروی انتظامی با آحاد جامعه در ارتباط است تصریح کرد: اطلاعات نیروی انتظامی مخزنی برای دستگاه‌های مختلف برای برنامه‌ریزی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اهمیت برخورد با جرایم در استان خواستار همکاری همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجتماعی و قضایی در برخورد با جرایم شد.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های احمد چنداز فرمانده سابق انتظامی آبادان در حکمی حسین کهیایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان منصوب شد.

کهیایی پیش از این به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک مشغول خدمت بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار