تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۳۶۰۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وعده هایی برای دولت آینده/ هفتکل هیچ پروژه ای برای افتتاح نداشت
هفتکل نیوز نوشت:

در دور چهارم سفر رئیس جمهور به خوزستان ، هیچ طرح یا پروژه ای در هفتکل برای افتتاح وبهره برداری وجود نداشت.

در حالی که دور چهارم سفر بیشتر با هدف اتمام طرح های سفرهای قبلی و اجرای مراسم افتتاح آنها انجام شده است اما در بسیاری از شهرهای استان و به ویژه شهرستان هفتکل از این برنامه ها خبری نبود.

به نظر می رسد رئیس دولت دهم نیز به این موضوع واقف است و در دیدار با  مردم هفتکل  به دادن قول هایی به مردم  شبیه سفرهای سال های اول دولتش روی آورد تا  حضور مردم  را به گونه ای جبران کند.

جهت اطلاع مردم عزیز عرض می کنیم به قول نماینده محترم آبادان در جلسه دیروز، مگر قرار است در این یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد؟چه تضمینی برای اجرایی شدن این وعده ها در دولت بعدی وجود دارد؟

هفتکل شهری است که امروز با بیکاری جوانان، مشکلات مسکن و مشکلات عدیده دیگری مواجه است و در دهه ی گذشته ، جز نام شهرستان که به هفتکل افزوده شد تغییر اساسی و دگرگون کننده ای در آن مشاهده نشد.

از انصاف نگذریم خدمات ارزشمندی در این مدت ارائه شد که هر کدام به نوبه خود موجب رضایت شهروندان هفتکلی شد اما همانطور که گفتیم این تغییرات اساسی نبوده و تحول بنیادی ایجاد نکرده و نتوانسته بیکاری،مسکن مهر ، آب و فاضلاب و نبود خدمات درمانی  را برطرف کنند.

این وعده ها در این ایام تنها یک معنی را به ذهن متبادر می  کند و آن هم ایجاد فضای تبلیغاتی برای ادامه عمر این دولت است.دولتی که قرار است این بار بصورت مستقیم توسط یار همیشگی رئیس جمهور اداره شود، زیرا تنها در این صورت ممکن است که وعده های امروز احمدی نژاد ، عملی شود.

این نوع سخنان احمدی نژاد ، شائبه ی انتخاباتی بودن سفرهای استانی هیأت دولت را بیش از پیش تقویت می کند.
برچسب ها: هفتکل ، هفتگل
:
:
:
آخرین اخبار