تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۶۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت نام 202 کاندیدا در انتخابات شوراهای شهر و روستای هندیجان
فرماندار هندیجان از ثبت نام 202 کاندیدا برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی اظهار کرد: همزمان با آغاز ثبت نام از کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور، شهرستان هندیجان هم در این خصوص کار اجرایی خود را کلید زده است.

وی افزود: با آغاز ثبت نام، تاکنون 202 کاندیدا از شهر و روستا در شهرستان اقدام کردند.

فرماندار هندیجان با تفکیک از نفرات ثبت‌نامی خاطرنشان کرد: در شهر هندیجان 34 نفر ثبت نام کرده که دو نفر از کاندیدا زن و مابقی مرد هستند؛ در شهر زهره 11 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از بین آن‌ها 10 نفر مرد و یک نفر زن بوده است؛ در بخش مرکزی نیز 77 نفر کاندیدا شدند که سه نفر آن‌ها زن و 74 نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: در بخش چم خلف عیسی 80 کاندیدا شده که دو نفر آن‌ها زن و 78 نفر مرد هستند، همچنین در همه روستاهای این منطقه 157 کاندیدا برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

فرج‌الهی با بیان اینکه در مجموع، هندیجان 202 کاندیدای ثبت‌نامی دارد که از آن‌ها 194 مرد و هشت زن به‌صورت مجزا شمارش شده‌اند، گفت: همچون انتخابات چهار سال گذشته همه تمهیدات و اقدامات انتخاباتی در شهرستان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هئیت‌های اجرایی و نظارت و شورای نگهبان تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا انجام خواهند داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار