تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۳۶۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌‌نام 727 کاندیدا برای انتخابات شوراهای دزفول

فرماندار دزفول از ثبت‌نام 727 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دزفول خبر داد.

عبدالرضا احسانی‌نیا اظهار کرد: در هفت روز ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از 727 نفر برای ثبت‌نام در شهرستان دزفول مراجعه کرده‌اند که مدارک‌ آنها برای شرکت در انتخابات اخذ شده و ثبت‌نهایی شدند.

وی با اشاره به میزان ثبت‌نامی‌ها در بخش‌های مختلف شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: در بخش‌ مرکزی 284 نفر، بخش چغامیش 184 نفر، بخش دردست 131 نفر و بخش شهیون 128 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

احسانی‌نیا با اشاره به میزان ثبت‌نامی در شهر دزفول افزود: در شهر دزفول 156 نفر مرد و 15 نفر زن ثبت‌نام کرده‌اند و همه افراد نیز ثبت‌نهایی شدند.

وی درباره دیگر شهرهای دزفول گفت: در شهر شمس‌آباد 22 نفر مرد و چهار نفر زن، در شهر صفی‌آباد 20 نفر مرد و دو نفر زن هستند که همه این افراد ثبت نهایی شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دزفول تصریح کرد: در شهر میان‌رود 21 نفر مرد و یک نفر زن، شهر چغامیش 22 نفر مرد و یک نفر زن و شهر امام خمینی 22 نفر مرد و دو نفر زن ثبت‌نام کردند.

احسانی‌نیا درباره ثبت‌نام در دیگر شهرهای شهرستان دزفول گفت: در شهر حمزه 15 نفر، سالند 15 نفر و سیاه‌منصور نیز 14 نفر برای حضور در شوراهای اسلامی شهر ثبت‌نام کردند.

فرماندار دزفول در پایان بیان کرد: برای تصدی کرسی‌های شوراهای شهر دزفول 96.6 درصد مردها و 3.4 درصد زن‌ها ثبت‌نام کردند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار