تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۳۶۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام 157 نفر برای شورای شهر آبادان

معاون فرماندار آبادان از ثبت‌نام 157 نفر برای 13 کرسی شورای شهر آبادان خبر داد.

سید ولی‌الله موسوی اظهار کرد: با پایان یافتن زمان ثبت‌نام چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در آبادان در مجموع 157 نفر در این شهر ثبت‌نام کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه آبادان جزو شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت است در شورای شهر 13 عضو اصلی و شش عضو علی‌البدل خواهد داشت.

وی افزود: در شهر اروندکنار نیز 15 نفر ثبت‌نام کردند که این شهر نیز پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل دارد.

رئیس ستاد انتخابات آبادان ادامه داد: همچنین در شهر چوئبده نیز 13 نفر برای تصاحب پنج کرسی شورای این شهر و دو عضو علی‌البدل داوطلب شدند.

موسوی تصریح کرد: در روستاهای اروندکنار نیز در مجموع 180 نفر به عنوان داوطلب احراز شورای روستاها ثبت نام کردند که برای 30 روستا هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همه این روستاها جمعیت زیر یک هزار و 500 نفری دارند سه عضو اصلی خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات آبادان خاطرنشان‌ کرد: در روستاهای بخش مرکزی که مشتمل بر 25 روستا است تعداد 197 نفر داوطلب شدند.

موسوی افزود: از این تعداد 19 روستا دارای سه عضو شورا خواهند بود و شش روستا با توجه به جمعیت بیش از یک هزار و 500 نفری دارای پنج عضو خواهند بود.

وی گفت: با انجام ثبت‌نام مراحل بعدی که شامل بررسی صلاحیت‌ها است آغاز شده و مرجع چهارگانه و هیئت اجرایی انتخابات در این خصوص در حال انجام کار هستند.

رئیس ستاد انتخابات آبادان تصریح کرد: پس از اعلام نهایی اسامی تایید صلاحیت‌ها، افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز نشود از 28 اردیبهشت ماه تا یکم خرداد می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار