تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۶۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام 609 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی رامهرمز

فرماندار رامهرمز از ثبت‌نام 609 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای رامهرمز خبر داد.

غلامعلی پشت‌یافته اظهار کرد: در مدت معین پیش‌بینی شده،‌  609 داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستای این منطقه اقدام کرده‌اند.

وی افزود: این تعداد ثبت‌نامی، بخش مرکزی و بخش‌های رود زرد، سلطان آباد و ابوالفارس را شامل می‌شود.

فرماندار رامهرمز خاطرنشان کرد: از 609 نفر ثبت‌نام شده تعداد 588 نفر مرد و 21نفر زن هستند.

وی با توجه به پایان یافتن مهلت قانونی ثبت‌نام گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت، مشغول انجام بررسی صلاحیت‌های ثبت‌نام شدگان همچنین استعلام از مراکز چهارگانه هستند.

پشت‌یافته تصریح کرد: در حوزه شهری تعداد 61 داوطلب ثبت‌نام کرده که 55 نفر مرد و شش نفر زن هستند.

وی ادامه داد: در بخش مرکزی 273 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 267 نفر مرد و 6 نفر زن هستند.

فرماندار رامهرمز گفت: در بخش سلطان آباد 114 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 111 نفر مرد و سه نفر زن هستند، در این بخش از 26 روستای مشمول تشکیل شورا فقط 15 روستا به حد نصاب رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: در بخش ابوالفارس نیز 79 نفر ثبت‌نام کرده که 76 نفر مرد و سه نفر زن بوده‌اند، از تعداد 14 روستای مشمول تشکیل شورا، 13 روستا به حد نصاب رسیده است.

پشت‌یافته بیان کرد: در بخش رود زرد نیز 82 نفر ثبت‌نام کرده که 79 نفر مرد و سه زن هستند؛ از 14 روستا و مکان‌های عشایری مشمول تشکیل شورا فقط 10 روستا و مکان عشایری به حد نصاب رسیده‌اند.

 وی با اشاره به شرکت فعال بانوان در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی رامهرمز اضافه کرد: در این دوره در سطح شهر شش نفر و در بخش مرکزی و سایر بخش‌ها نیز جمعا 15 زن شرکت کرده‌اند که بسیار چشمگیر است.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: در حال حاضر پنج هیئت اجراسی و پنج هیئت نظارت تشکیل شده که چهار هیئت اجرایی و چهار هیئت نظارت برای بخش‌ها و یک هیئت اجرایی و یک هیئت نظارت برای شهر هستند، همچنین یک هیئت بازرسی شهرستان نیز تشکیل شده است.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
0
خدا بیشترشون بکنه
:
:
:
آخرین اخبار