تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۶۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصویب نهایی بودجه تامین اجتماعی
نایب رییس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: تصویب نهایی بودجه تامین اجتماعی، زمان دقیق پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق های بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در سال جاری را مشخص خواهد کرد.
 
صمدلله فیروزی افزود: این مساله بدان معنا است که افزایش دستمزد این افراد در سال جاری اجرایی خواهد شد.
 
وی یادآور شد: پرداخت مابه التفاوت مربوط به افزایش دستمزد بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، سه ماهه دوم هر سال پرداخت شده است.
 
فیروزی گفت: در زمان طرح افزایش حقوق ها، تعبیه نرم افزار، تهیه یک برنامه و ارایه آن به همه دستگاه های اجرایی کشور از جمله مهمترین اموری است که در تحقق این کار انجام می شود.
 
وی با بیان اینکه بودجه تامین اجتماعی در سال جاری نیازمند بازنگری بود و این کار اکنون در هیئت مدیره این سازمان، آغاز شده، ادامه داد: تلاش می کنیم هرچه سریعتر این مساله به اتمام برسد تا بتوانیم روند پرداخت افزایش حقوق ها را عملیاتی کنیم.
 
وی با بیان اینکه امسال شاهد افزایش 25 درصدی حقوق تمام بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی خواهیم بود، افزود: این رشد به همه بازنشستگان و مستمری بگیران اختصاص خواهد یافت.
 
فیروزی با اشاره به افزایش حقوق 18 درصدی این افراد در سال گذشته، گفت: در گذشته نیز افزایش حقوق ها به طور عمده در تیر ماه و در مجموع سه ماهه دوم سال پرداخت می شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار