تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۶۵۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال‌خوزستان در برزخ صعود!
با گذشت نزديك به دو هفته از پايان ليگ يك كشور (آزادگان) هم‌چنان وضعيت تيم‌هاي صعودكننده به ليگ برتر مشخص نيست.

اين روزها پاي صحبت‌ مربيان ليگ يكي كه مي‌نشيني، بيشتر آن‌ها از عدم نظارت كافي بر ديدارهاي اين ليگ مي‌گويند و گلايه دارند. كم‌نظارتي‌اي كه باعث شد تا كار به تباني و در آخر به آبروريزي بكشد و خوب و بد همگي با هم بسوزند تا با زير سوال رفتن نتايج ليگ يك، منتقدان رييس فدراسيون بازهم از فرصت پيش آمده استفاده كرده و او را به باد انتقاد بگيرند.
 
اما صحبت از تباني را چه كسي و از كجا شروع كرد؟ پاسخ اين سوال‌ را كه ذهن خيلي‌ها را مشغول كرده، باقري‌نيا، سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستاني مي‌دهد كه به عنوان مدعي صعود به ليگ برتر، قرباني تباني‌ شده است.
 
آبي‌هاي خوزستان در هفته‌هاي پاياني به دليل امتيازاتي كه كميته انضباطي به شهرداري تبريز داد، صدر جدول گروه ب را از دست دادند تا با قرار گرفتن در رده دوم، در مرحله پلي‌آف به جنگ ديگر تيم‌هاي مدعي بروند كه ديدارهاي پلي‌آف نيز به دليل مسايل پيش آمده، تا اطلاع ثانوي به تعويق افتاد.
 
باقري‌نيا معتقد است "اولين تيمي كه نسبت به اتفاقات ليگ يك واكنش نشان داد، تيم شهرداري بندرعباس بود و بعد از آن‌كه ما نيز متوجه شديم تماس‌هايي با بازيكنان‌مان گرفته مي‌شود، تصميم گرفتيم نسبت به اين مسايل ساكت نباشيم و خوشبختانه اين موضوعات در حال روشن شدن هستند."
 
اگر كميته انضباطي راي نهايي خود را مبني بر تباني در ليگ يك اعلام كند، بعد از محرز شدن تباني در ليگ برتر فوتسال، تباني ديگري خواهد بود كه سالم بودن ليگ‌هاي كشور را نقض مي‌كند تا همه به اين نتيجه برسند كه بايد با برنامه‌ريزي بهتر و نظارت بيشتر، فصل جديد رقابت‌ها را آغاز كنيم.
 
حالا بايد منتظر ماند و ديد تا آيا عدالت اجرا مي‌شود يا افراد خاص بازهم در اجراي آن خلل ايجاد مي‌كنند؟ هر چه باشد هنوز سرنوشت برخي از تيم‌هاي ليگ يكي براي صعود مشخص نيست و بايد منتظر راي كميته انضباطي نشست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار