تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۳۶۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول بسیج کارگری سپاه ناحیه بسیج شوشتر:
30 کارگر نمونه شوشتر تجلیل می‌شوند

مسئول بسیج کارگری سپاه ناحیه بسیج شوشتر گفت: به مناسبت هفته جهانی کارگر، 30 کارگر نمونه شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر تجلیل می‌شوند.

میراسحاق عسکری، کارگران را پایه‌ها و استوانه‌های اساسی پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی کارگر قرار است در سطح شهرستان شوشتر از 30 کارگر نمونه بسیجی تجلیل شود.

وی با اشاره به باید‌ها و نبایدهای جامعه کارگری افزود: هر کارگر باید با وجدان کاری، احساس مسئولیت و به‌کارگیری روح خلاقیت و ابتکار کار کند تا بتواند چرخ اقتصادی کشور را سریع‌تر بچرخاند و در راستای تعالی و استقلال اقتصادی گام بردارد.

مسئول بسیج کارگری سپاه ناحیه بسیج شوشتر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مناسبت هفته کارگر در شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته در سطح شهرستان شوشتر دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری نماز وحدت در محل شرکت کشت و صنعت کارون است.

عسکری اضافه کرد: در این هفته قرار است مزار پنج شهید گمنام منطقه شهید بهشتی با حضور کارگران غبارروبی شود و در کنار این برنامه‌ها قرار است از 30 کارگر نمونه نیز تجلیل شود.

وی، کارگران را خط مقدم کار و تلاش در جامعه دانست و گفت: بسیج کارگری ناحیه شوشتر با اهدای 86 شهید توانست در جبهه کار و جنگ تحمیلی با قدرت تمام تلاش کند و در این مسیر ثابت قدم بماند.

مرجع / فـارس
برچسب ها: کارگر ، نمونه ، شوشتر ، تجلیل
:
:
:
آخرین اخبار