تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۳۶۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باهنر: آمدن خاتمی غیرممکن نیست
محمدرضا باهنر در حاشیه سفر به مازندران در جمع رسانه‌های مرکز مازندران قرار گرفت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در حاشیه این نشست هم برخی از رسانه‌ها سئوالات اختصاصی خود را مطرح کردند که وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شهید محمدجواد باهنر در فعالیت‌های کاری خود چگونه فردی بود و آیا ناگفته‌هایی از این شهید است که جایی مطرح نشده باشد، اظهار داشت: ناگفته‌ای نمانده است بیشتر موارد در رسانه‌ها و آرشیو خبرها آمده است.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شهید باهنر خستگی‌ناپذیر بود، همکارانش در شورای انقلاب اذعان داشتند و معمولا کارهای پرحجمی و پرزحمت و کم سرو صدا را بر عهده مرحوم می‌گذاشتند.

وی افزود: دوره کار شورای انقلاب در حال تمام شدن بود که یک هفته شهید باهنر فرصت داشت تا عملکرد شورای انقلاب را جمع‌آوری و در رسانه‌ها مطرح کند، در آن مدت کوتاه کار پرحجم را شبانه‌روز انجام داد و در اختیار رسانه‌ها قرار داد که در آرشیو برخی از رسانه‌ها قابل دسترسی است.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان با اشاره به اینکه شهید باهنر فرد کم‌حرف و پرکاری بود، تصریح کرد: بنی صدر رئیس جمهور اول بود، از او نقل شده بود که شهید باهنر زمانی که می‌خواهد نقد کند شبیه آن است که موشکی را به هوا پرتاب می‌کند خیلی نرم انتقاد می‌کرد و پختگی کلام داشت.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه رویکرد کنونی شما از سفرهای استانی چیست، گفت: کارهای مقدماتی را انجام می‌دهم، جلسات کنونی رویکرد تبلیغی ندارد.

وی اضافه کرد: بحث‌ها تشکیلاتی است، دوستان زیادی در استان‌ها و شهرستان‌ها دارم که برای عرض خسته نباشید خدمت می‌رسم و درباره موضوعات تبلیغاتی تبادل نظر داریم و در این سفرها نیز با ارباب جراید هم نشستی برگزار می‌کنیم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره سئوال دیگر فارس مبنی بر اینکه برخورد مجلس در مقابل جریان انحرافی چیست، اظهار داشت: درباره جریان انحرافی اظهارنظرهای متفاوتی صورت می‌گیرد، افکار عمومی به اندازه کافی از جریان انحرافی خبر دارند، من این گونه فعالیت‌ها را جریان نمی‌دانم اینها حلقه‌های انحرافی هستند.

وی ادامه داد: اگر دولت فردی را برای کابینه خود به مجلس معرفی می‌کرد و آن فرد موضعی این‌گونه داشت قطعا ما برخورد می‌کردیم.

باهنر در پاسخ به سئوال دیگر فارس مبنی بر اینکه احتمال دارد دولت سازندگی و اصلاحات در ائتلافی، کاندیدای مشترکی را برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری معرفی کنند، بیان داشت: خبری که از رسانه‌ها داشتم اینکه خاتمی و هاشمی رایزنی‌هایی دارند، نظراتی که در انتخابات دارند برای فعال کردن این عرصه مناسب است ولی اگر خودشان بیایند و فکر کنند سونامی برایشان راه می‌افتد از این خبرها نیست، باید با احتیاط رفتار کنند.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه خاتمی بیاید؛ در عالم سیاست خبری غیر‌ممکن نیست، هر چیزی امکان دارد ولی چه اندازه به صلاح است مهم است و درباره آن باید فکر کرد.

باهنر در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه شما مشایی را رقیب خود می‌دانید و این اظهارات شما در رسانه‌ها درج شده است، یادآور شد: خبرنگاری گفتند آیا ممکن است شما با مشایی کنار بیایید من هم پاسخ دادم نه وقتی ایشان بیایند رقیب من خواهند بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار