تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۳۶۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باهنر: در نظرسنجی دوم شوم کنار می‌روم
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: رئیس جمهور باید هماهنگ با مقام معظم رهبری باشد و با تیزبینی دولت را پیش ببرد.

محمدرضا باهنر عصر دوشنبه در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) مینودشت افزود: برخی از کشورها با آنکه درآمد آنچنانی ندارند ولی استفاده بهینه از امکانات می کنند ولی چرا درآمد ما تنها متکی به نفت است.

وی با بیان اینکه انتخابات آینده سه قطبی است گفت: یک گروه اصلاح طلبان و یک گروه احمدی نژاد و قطب بعدی اصولگرایان هستند و رقابت جدی در پیش داریم.
 
باهنر با اشاره به اینکه تعداد کاندیداهای اصولگرایان زیاد شده است، بیان داشت: دلواپسی ایجاد شده اصولگرایان کار دست دولت ندهند.
 
وی با بیان اینکه عضو گروه جبهه پیروان خط رهبری هستم و با پنج نفر ائتلاف کردیم که به اتفاق به یک نفر برسیم و قبل از انتخابات این کار را خواهیم کرد.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مردم قدرت انتخاب زیادی دارند و باید حرفهای دیگر نامزدها را شنید و باید نقاط ضعف و قوت افراد سنجیده شود.
 
وی با اشاره به اینکه از 30 سال قبل در مجلس بوده ام و در برنامه ها و بودجه کشور نقش داشته ام، گفت: احساس می کنیم در این عرصه وارد شرکت نکنم به وظیفه خود عمل نکردم.
 
محمدرضا باهنر یادآور شد: اگر در نظر سنجی ها دوم نیز شوم، کنار می روم و اگر اول شوم باقی می مانم.
 
وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد در خدمت رسانی خیلی زحمت کشیدند و نیتش خیر بود، گفت: ولی مجموعه کارهایشان در مدل کلان اقتصادی نبود.
 
محمدرضا باهنر گفت: در روزهای اول انتخاب احمدی نژاد، گفتیم از همین نیروهایی که کاندیدای ریاست جمهوری شدند، استفاده کرده تا یک دولت اقتدار را ایجاد کنید ولی گفت که من ژنرال نمی خواهم و سرباز می خواهم.
 
وی اظهار داشت: انتخاباتی که در پیش رو داریم حساس و ویژه است و در دولتهای گذشته نیز کارهای خوبی صورت گرفته است ولی دولتها با هم متفاوت بوده اند و دولت آینده یا نباید نقاط ضعف داشته باشد و یا باید ضعفهایش کم باشد.
 
وی عنوان کرد: ما نیروهای انسانی بسیار قدرتمندی داریم و نیروهای سیاسی عمده ما بیشتر از 200 نفر نیست، هر دولتی که عوض می شود متاسفانه از وزیر تا سرایدار آن نیز عوض می شود اما چه لزومی دارد این همه نیروها عوض شود.
 
باهنر گفت: مشخص است که یک وزیر تا بخواهد بیاید بر وضعیت صنعت و یا آموزش و پرروش کاری انجام دهد، می بیند کارش تمام شده است.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تعداد وزرایی که در طول دولت احمدی نژاد عوض شد از تعداد وزرای طول دوران انقلاب بیشتر بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار