تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۷۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تهدید مدیرکل ورزش مازندران در پی حذف سلیمی
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تهدید کرد در برابر کسانی که می‌خواهند بهداد سلیمی را تضعیف کرده و او را از عرصه‌های قهرمانی دور کنند، ایستادگی کرده و برای دست پیدا کردن به این هدف، از تمام ابزارهای قانونی خود استفاده خواهد کرد.
احمد سعادتمند، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: حمایت از بهداد سلیمی در برابر اتفاقات اخیری که به وجود آمد، حمایت از ورزش مازندران و وظیفه‌ای همگانی است.

وی افزود: در برابر کسانی که می‌خواهند این قهرمان المپیک و جهان را تضعیف کرده و او را از عرصه‌های قهرمانی دور کنند ایستادگی خواهیم کرد و برای دست پیدا کردن به این هدف، از تمام ابزارهای قانونی خود استفاده می‌کنیم. سلیمی اسطوره ورزش مازندران و ایران است و نباید عده‌ای با خودخواهی‌های شخصی و غیرمنطقی، این ورزشکار را مایوس و دل‌خسته کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از تلاش برای مذاکره با وزیر ورزش و جوانان به همراه استاندار خبر داد و گفت: به دنبال برگزاری این نشست در آینده بسیار نزدیک هستیم و امیدواریم بتوانیم این مشکل را در کمترین زمان حل کنیم.

سعادتمند به لزوم شرکت مازندران در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت بالای ورزشکاران مطرح و نامدار وزنه‌برداری برای معرفی چهره‌های جدید از طریق لیگ برتر کشور استفاده کنیم.

وی افزود: گردش مالی در لیگ برتر فوتبال سالانه بیش از 4 هزار میلیارد ریال است اما با مبلغی در حدود 10 میلیارد ریال، تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر وزنه‌برداری کشور شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به لزوم توجه بیشتر به مربیان سازنده وزنه‌برداری اشاره کرد و گفت: در شهرهای مختلف استان مربیان گمنام و پرتلاش حضور دارند و همواره چهره‌های جدیدی را به وزنه‌برداری کشور معرفی می‌کنند اما تاکنون هیچ توجهی به شرایط مالی آنها نشده است.

سعادتمند ادامه داد: قرار گرفتن این مربیان زیر چتر بیمه، کمترین خواسته و نیاز این قشر پر تلاش است که باید برای جلوگیری از کم شدن انگیزه این مربیان، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی همچنین از ساخت خانه وزنه‌برداری در ساری خبر داد و گفت: این مکان تخصصی با جذب اعتبارات لازم، در کمتر از 9 ماه آینده احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با ساخت این مکان ورزشی، مشکل کمبود فضا و مکان مناسب برای برپایی تمرین و اردوهای مختلف وزنه‌برداری در مازندران برطرف خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار