تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۳۷۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاله قهرمان قاره کهن شد
 تيم واليبال کاله با غلبه بر الريان قطر در فينال جام باشگاه‌هاي آسيا علاوه بر عنوان قهرماني جواز حضور در جام باشگاه‌هاي جهان را هم کسب کرد.

تيم واليبال کاله که به عنوان قهرمان ليگ برتر ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا شرکت کرده بود، با کسب 7 پيروزي متوالي در چهاردهمين دوره مسابقه‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي آسيا، جام طلا را بالاي سر برد.

نماينده واليبال ايران فينال چهاردهمين دوره مسابقه‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي آسيا را با اقتدار 3 بر صفر برد. کاله در اين مسابقه با امتيازهاي 25 – 22 ، 25 – 13 و 25 - 21 پيروز شد.

کاله در بازي فينال مقابل نماينده قدرتمند قطر با ترکيب موسوي، ‌قائمي، غلامي، زريني، پتکوويچ و عبدالرضا عليزاده کار را آغاز کرد. دوتيم در ست نخست رقابت پاياپايي داشتند اما زماني که شاگردان تتسويا در ست نخست سه امتياز از کاله جلو افتادند، بهروز عطايي دست به تعويض زد و صابر نريمان نژاد و مهدي بازارگرد را به زمين فرستاد و پتکوويچ و عليرضا قرا را خارج کرد.

اين تاکتيک جواب داد و کاله به جريان بازي مسلط شد و خيلي راحت ست دوم را نيز به سود خود تمام کرد. سانچز کوبايي مقابل سد دفاع سه نفره موسوي، غلامي و قائمي حرفي براي گفتن نداشت و روند بازي در ست دوم و سوم کاملا يک طرفه به سود کاله پيش رفت.

* رده‌بندي رقابت‌ها به شرح زير است:

1- کاله مازندران

2- الريان قطر

3- چين تايپه

4- ليونينگ چين

5- آلماتي قزاقستان

6- تويودا ژاپن

7- گاز عراق

8- گاز هند

9- سهام عمان

10- العين امارات

11- ازبکستان

12- بشريه لبنان

13- مالديو


برچسب ها: کاله ، قهرمان ، والیبال ، جهان ، آسیا
:
:
:
آخرین اخبار