تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۳۷۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
10درصد جريمه تعليقي براي قاضي و نوروزي
 معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس حکم صادره درباره هادي نوروزي و محمد قاضي را اعلام کرد.

 محمود سالارکيا معاون حقوقي و رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس درباره حکم صادره براي هادي نوروزي و محمد قاضي گفت: با توجه به اتفاقاتي که رخ داده بود، جلسه کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس عصر امروز با حضور اعضاي کميته انضباطي برگزار شد و تصميم کميته انضباطي در اختيار مديرعامل باشگاه قرار گرفت. بر اين اساس هادي نوروزي و محمد قاضي 10 درصد جريمه خواهند شد اما اين جريمه تعليقي خواهد بود و در صورت رضايت کتبي سرمربي و همچنين تاييد مديرعامل و عدم تکرار قابل بخشش خواهد بود.

وي افزود: نوروزي و قاضي از جمله بازيکناني هستند که در مدت حضور خود در پرسپوليس سابقه رفتار اينگونه را نداشته‌اند و ظاهرا در شرايط ناراحتي و فشار چنين مصاحبه‌هايي کرده‌اند که با در نظر گرفتن سابقه آنها چنين حکمي از سوي کميته انضباطي در نظر گرفته شد.

رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: رعايت مسائل انضباطي و اصول حرفه‌اي فوتبال و تمکين از دستورات سرمربي در سرلوحه امور انضباطي باشگاه قرار دارد و خوشبختانه امسال با مديريت آقاي رويانيان، دست‌اندرکاران تيم و کادر فني مشکلات انضباطي عديده‌اي وجود نداشته و اميدواريم تيم پرسپوليس با آرامش به کار خود ادامه داده و با تلاش همه‌جانبه اعضاي تيم و حمايت هواداران به مقام قهرماني در جام حذفي دست يابد.


:
:
:
آخرین اخبار