تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۷۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حال و هوای انتخابات شوراها در خوزستان
با پایان عمر سومین دوره شوراهای شهر، این روزها در کنار تلاش نامزدها، تکاپوی برخی شهرداران برای تقویت موقعیت خود، با راه انداختن نظرسنجی‌های صوری، تبلیغات گسترده و خودستایی افزایش چشمگیری یافته است.

این روزها علاوه بر افزایش تبلیغات گسترده نامزدهای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تکاپوی برخی شهرداران استان برای معرفی خود و تثبیت جایگاه و یا تلاش برای ارتقای خود در دوره آتی شورا، افزایش جدی یافته است.

گزارش میدانی خبرنگاران فارس از شهرهای مختلف خوزستان از خودستایی و افزایش روزافزون میزان تبلیغات دیواری، رسانه‌ای شهرداران و اعضای شورای شهر فعلی حکایت دارد.

برخی از شهرداران با استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌های خود اقدام به راه‌اندازی سایت‌های خبری ناشناس کرده و در آن با راه‌انداختن نظرسنجی‌های صوری به بزرگنمایی اقدامات و جایگاه خود در آن شهر می‌کنند به طوری که حتی در تبلیغات رسانه‌ای خود در برخی نشریات کم‌تیراژ محلی، از آن نظرسنجی‌ها به عنوان کارنامه مثبت خود و آن سایت‌ها را نیز سایت‌های معتبر خبری یاد کردند!.

در این حال در برخی شهرهای استان برخی شوراها بر افزودن حجم ارسال نامه و یادداشت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم به شهردار خود افزوده‌اند به طوری که بنا به گفته برخی از کارکنان شهرداری‌ها بیشتر کار این روزهای شهرداری رتق و فتق امور ارجاع شده توسط اعضای شورای شهر شده است.

این گزارش حاکی است که برخی از شهرداران برای گرفتن اکثریت شورای شهر آتی، در حال استفاده از تمام ظرفیت‌های خود برای یارگیری و تشکیل ائتلاف‌‌های مختلف هستند به طوری که با رصد کردن افرادی که بیشترین شانس برای صعود به شورای شهر را دارند نسبت به برقراری ارتباط و معرفی خود و برنامه‌ها اقدام می‌کنند.

در حال حاضر برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تبلیغات چهره به چهره را سر لوحه کار خود قرار دادند.

در برخی از شهرها حجم انداختن کارت ویزیت‌های کاندیداها در حیات منازل مردم رو به افزایش است به طوری که برخی از شهروندان با خواندن برخی از این کارت ویزیت‌ها که حاوی نام و نام خانوادگی و همچنین مسئولیت‌ها و مدرک تحصیلی و همچنین آدرس ایمیل و تلفن همراه است متعجب شدند.

خبرهای تکمیلی از آخرین تحرکات انتخاباتی در سطح استان خوزستان متعاقباً مخابره می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار