تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۷۲۸۲
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حادثه مرگبار در جاده اهواز ـ اصفهان
مسافران اتوبوس در آتش سوختند/ 14 نفر کشته شدند / جزئیات/ تصاویر
تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان، موجب آتش گرفتن اتوبوس و مرگ 14 نفر شد. / در این حادثه که در جاده اهواز ـ هفتکل و در پیچ زیارتگاه سید محسن در کیلومتر 55 این مسیر به وقوع پیوست یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال عزیمت به اصفهان بود با یک کامیون 10 تن برخورد کرد و اتوبوس دچار حریق شد و مسافران زنده زنده در آتش سوختند
تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان، موجب آتش گرفتن اتوبوس و مرگ 14 نفر شد.

اتوبوس مسافربری مسیر اهواز ـ اصفهان دچار حادثه شد و مسافران آن به کام مرگ رفتند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از  فارس، در این حادثه که در جاده اهواز ـ هفتکل و در پیچ زیارتگاه سید محسن در کیلومتر 55 این مسیر به وقوع پیوست یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال عزیمت به اصفهان بود با یک کامیون 10 تن برخورد کرد و اتوبوس دچار حریق شد و مسافران زنده زنده در آتش سوختند.

به گفته یکی از شاهدان عینی آتش‌سوزی به گونه‌ای بود که اتوبوس به آهن‌پاره‌ای تبدیل شد.

سرهنگ قاسم قدرتی فرمانده پلیس راهور خوزستان با تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر 20 جاده هفتکل ـ اهواز به وقوع پیوست که 14 نفر کشته شدند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر به علت تصادف در دم جان سپردند و مابقی به علت آتش‌سوزی در اتوبوس به کام مرگ رفتند.

به گفته فرمانده پلیس راهبر خوزستان راننده کامیون نیز جزو کشته شدگان است.

صادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان

صادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان

صادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان

صادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان

صادف مرگبار اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده اهواز ـ اصفهان

اعلام اسامی برخی مسافران اتوبوس حادثه دیده محور اهواز - هفتکل

مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره 14 اهواز، اسامی برخی از مسافران اتوبوس حادثه دیده محور اهواز – هفتكل را اعلام کرد.

حردانی اظهارداشت: از طریق ثبت نام در تعاونی شماره 14 اسامی هشت مسافر به نام " آقایان فتحی، بازیار، ستایشی، جعفری" و "خانم ها عددی و منجزی" به ثبت رسیده است. همچنین علاوه بر این هشت نفر سه مسافر در درب خروجی ترمینال سوار این اتوبوس شدند که اسامی آن ها به همین دلیل مشخص نیست.
مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره 14 اهواز، یادآور شد: راننده این اتوبوس آقای رسول حسینی دهکردی و راننده دوم مسعود رحیمی بوده است.
وی ساعت حرکت این اتوبوس از ترمینال سه راه تپه به مقصد اصفهان را 9:45 دقیقه اعلام کرد.
حردانی ضمن تایید اخباری مبنی بر تعطیلی شرکت متبوعش، با اعتراض به این تصمیم، به خبرنگار ایسنا گفت: شرکت تعاونی کاملا بر اساس ضوابط قانونی عمل کرده و اتوبوس از لحاظ بیمه و معاینه فنی مشکلی نداشته است و این شرکت بر اساس ضوابط قانونی حمل و نقل سرویس دهی کرده است.
معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: بر اساس گزارشات کارشناسان تصادفات، بر اثر برخورد اتوبوس اسکانیا با تریلر بنز در محور اهواز - هفتکل 14 نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌و گو با خبرنگار «حوادث» ایسنا، با بیان این که 11 نفر از این کشته شدگان در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند،‌ گفت: یک نفر از مجروحان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
به گزارش ایسنا، معاون عملیات پلیس راه کشور با بیان این که راننده و کمک راننده تریلر بنز نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند، گفت: در میان کشته شدگان این سانحه راننده اتوبوس نیز جان خود را از دست داد.
به گفته وی شرکت مسافربری مذکور نیز تعطیل شد.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس اهواز- اصفهان/ سوختگی بالای 90 درصد 2 نفر از مصدومان

رئیس بیمارستان طالقانی اهواز از مصدومیت بالای 90 درصدی 2 نفر از مصدومان حادثه تصادف و آتش سوزی اتوبوس مسافربری اهواز اصفهان خبر داد.
 
دکتر زهرا بزرگ زاده  با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از وقوع حادثه، پنج نفر از مصدومان که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند که یکی از آنها به محض ورود به بیمارستان به دلیل شدت سوختگی فوت کرد.
 
وی افزود: دو نفر از این مصدومان نیز که سن حدود 23 تا 32 سال دارند، دچار سوختگی بسیار شدید و نزدیک به 100 درصد هستند. یکی از آنها نیز علاوه بر سوختگی، به شکستگی در ناحیه پا دچار شده است.
 
بزرگ زاده با بیان اینکه مصدومان منتقل شده به این بیمارستان مرد هستند، تصریح کرد: یکی از مصدومان نیز دچار 74 درصد سوختگی شده و اکنون در بخش ICU تحت درمان است. یکی دیگر از مصدومان نیز که فردی 30 ساله است، 18 درصد سوختگی در ناحیه پا دارد و اکنون در بخش مردان تحت درمان است.
 
رئیس بیمارستان طالقانی اهواز خاطرنشان کرد: این مصدومان اکنون تحت درمان هستند و امکانات لازم برای مداوای آنها در بیمارستان وجود دارد.
 
دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز  گفت: این چهار مصدوم اکنون در بیمارستان طالقانی تحت درمان قرار گرفته اند و نیازی به اعزام آنها به تهران نیست، زیرا تجهیزات مورد نیاز برای درمان این مصدومان در بیمارستان وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه مصدومان دچار سوختگی شده اند، افزود: دو نفر از مصدومان دچار بالای 90 درصد سوختگی و دو نفر دیگر نیز 60 تا 70 درصد سوختگی دارند.

جزيیات برخورد اتوبوس با تریلر حامل سیمان در محور اهواز- هفتكل/سوختگي بيش از 90درصدي چهار مسافر

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام 15 امدادگر برای امدادرسانی به حادثه جاده‌ای برخورد کامیون با اتوبوس خبر داد.
 
حسین درخشان با بیان اینکه در ساعت 12 ظهر امروز (پنجشنبه) وقوع تصادفی در محور اهواز - هفتكل به مرکز فوریت‌های امدادی 147 اعلام شد، گفت: امدادگران با حضور در صحنه حادثه دریافتند که یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.
 
وی با بیان اینکه باتوجه به نوع حادثه، چهار تیم امدادی شامل 15 امدادگر به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه 40 نفر دچار حادثه شدند.
 
همچنین سرهنگ صمد اسفندیاری، معاون عملیات پلیس راه نیز با تایید این خبر گفت: متاسفانه اتوبوس اسکانیا پس از برخورد با کامیون دچار حریق شده و هنوز آمار نهایی تعدد مجروحان و کشته‌شدگان احتمالی این حادثه اعلام نشده است.
 
همچنین محمود مظفر ريیس سازمان امداد و نجات هلال احمر  با اعلام این‌که چهار نفر از مسافران اتوبوس حادثه دیده محور اهواز – هفتكل دچار سوختگی بیش از 90 درصد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بررسی‌ها و عملیات امدادرسانی و رهاسازی مسافرانی که پس از برخورد اتوبوس دچار سوختگی شدند، ادامه دارد.
 
وی با بیان این‌که در ساعت 10:30 وقوع تصادفی در محور اهواز – هفتكل در دو راه مارون به مرکز فوریت‌های امدادی 147 اعلام شد، ‌گفت: این تصادف بر اثر برخورد اتوبوس با تریلر حامل سیمان رخ داد.
 
وی با بیان این‌که در حال حاضر جزييات حادثه در حال بررسی است، گفت: چهار نفر از مسافران دچار سوختگی بیش از 90 درصد شدند که توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

تصاویر/ هفتکل نیوز
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
4
46
جان انسانها کیلویی چند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
والله من موندم این بی ...ی که منفی داده واسه چی منفی داده؟؟؟؟
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
0
58
من دانشجوی ارشد شیرازم و هر هفته باید توی جاده این مسیر رو برم و بیام مسئولین محترم دانشگاه آزاد به هیچ وجه با انتقال یا مهمانی دانشجویان موافقت نمیکنند...توی این اتوبوسها فقط دانشجوها هستند که در حال رفت و آمد هستند..اگر از خدا یک ذره ترس دارید یک فکری به حال مهمان شدن و جابجایی اینها بکنید آخه دلتون واسه جوانیشون بسوزه ..این خبر من وشوکه کرد.متاسفم
خدا به خانواده هاشون صبر بده
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
دست رنج برادرانمان در مجلس شوراي اسلامي و نهاد رياست جمهوري است.
تن آنان سالم جان ما چه ارزشي دارد؟
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
0
4
تا کی باید شاهد قتل عام جوانان در جاده ها باشیم. تا کییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
0
1
شنیدن این خبر این حادثه همه را متاثر میکند من بعنوان یکی از مدیران صنعت حمل و نقل مسافر با حدود سی سال سابقه خدمت ضمن تاسف و تسلیت به بازماندگان داغ دیده و شریف این حادثه ناگوار باید اعلام کنم برای مدیران شرکتهای مسافربری جاده ای که زحمات فراوان و نادیده ای را در جهت ارائه خدمات مسافری به شهروندان خود ارائه میدهند تک تک مسافرین هر دستگاه اتوبوس به منزله فردی از افراد خانواده خود بوده که تا بسلامت رسیدن آنان به مقاصد خود همچون عزیزی از عزیزان خود همواره روح روانش درگیر خواهد بود و در اینگونه حوادث همان شخص مدیریت شرکت بعد از بستگان درجه یک حادثه دیده بیش از هر فرد دیگری متاثر و متحمل فشارهای روحی و راونی میگردد که متاسفانه در بروز اینگونه حوادث هیچگاه قلب تپنده و مهربان این شخص دیده نشده است و برابر قوانین اشتباه همین شخص که تمامی تلاش خود را در راه اندازی مناسب یک دستگاه اتوبوس برابر ضوابط و فراتر از آن انجام داده مورد غضب قرار گرفته و شرکت متبوعه اش توسط مسئولین پشت میز نشین در اولین گام تعطیل میگردد غضبی که چراهای فراوان در پس خود دارد
همگان واقفند که حادثه هرگز خبر نمیکند و هیچیک از رانندگان این حادثه که خود اولین قربانیان بوده اند هرگز نخواسته اند قربانی باشند و خانواده خود را نیز بی سرپرست قربانی جامعه کنند .. تعطیلی شرکت !! این چه حکمیست ؟
آیا با صدور این حکم مانع حوادث بعدی و بعدی خواهیم شد ؟
آیا با تعطیلی شرکت مسافربری بر تخلفات شرکت سازنده اتوبوسهای فوق العاده گران قیمت و دارای استاندارهای یورو 2000 به بالا سرپوش گذاشته نخواهد شد ؟
من در طول این سالها شاهد تصادفات و حوادث زیادی در حمل و نقل مسافر با اتوبوس بوده ام و میپرسم کدام یک از اتوبوسهای به اصطلاح غیر استاندارد قدیم از قبیل ناسیونال و اتاق ایران پیما و غیره در تصادفات این چنینی به آتش کشیده شده ؟ جز اینکه اتوبوسهای پر مدعای امروزی بدلیل عدم کیفیت های فنی و باطنی منجر به آتش سوزی در تصادفات و کشتن مردم میگردد ؟ جز اینکه اتوبوسهای فوق مدرن امروزی بدلیل ضعف در ستونها در کوچکترین واژگونی منجر به شدیدترین صدمات جانی میگردد ؟ متاسفانه اینگونه ایرادات زیاد هستند و متخصین کاملا به آنان واقفند و تنها شرکتهای مسافربری با تعطیل شدن در حوادث سرپوشی خواهند شد بر کلیه مسائل اصلی سانحه ، از قبیل نقاط غیر استاندارد جاده ها ، قوانین درگیر کننده روح و روان رانندگان در رانندگی ، عوامل طبیعی و غیره
و اما شرکت مسافربری
شرکت در این حادثه مطمئنا و کاملا برابر ضوابط و قوانین جاری ذیل عمل نموده است
- بکارگیری از اتوبوس مدرن و مناسب و دارای استاندارد یورو
- استفاده از کادری مجرب و رانندگانی که صلاحیت حرفه ای خود را از طریق اداره جات مرجع همچون راهنمایی و رانندگی کشور با اخذ گواهینامه معتبر ، دفترچه ثبت ساعت و غیره ، وزارت ترابری از طریق بررسی مدارک صلاحیت رانندگی و اجبار به شرکت در کلاسهای توجیهی و صدور کارت هوشمند و حرفه ای رانندگی با اتوبوسهای جاده ای ، وزارت بهداشت با ارائه کارت سلامت جسمی و روانی و داشتن عدم اعتیاد
- بیمه مسافرین
- کنترول فنی اتوبوس قبل از حرکت توسط کاردانهای فنی مورد تایید مراجع فوق
- توجیه کادر و پرسنل اتوبوس مذکور بر رعایت کلیه موارد
- صدور بلیط و صورت وضعیت معتبر حمل مسافر ( عدم صدور بلیط برای آن دسته از مسافرین بدون هویت در این سانحه نتیجه همان قوانین اشتباه و سپردن بخشی از وظایف شرکت که همان صدور بلیط از مرجع اصلی میباشد به رانندگان توسط سازمان محترم حمل و نقل کشور )
- تلاش در ارائه خدمات ویژه به مسافرین در جهت رفاه و آسایش آنان تا مقصد و کسب اعتبار شغلی در بین شهر وندان

حال سئوال اینست قصور مدیریت شرکت مسافربری در این حادثه ناگوار و ناخواسته چه بوده که موجب تعطیلی شرکت و کلیه خطوط فعالیت آن از قبیل شیراز ، تبریز، تهران ، کرج و غیره شده
آیا موقع آن فرا نرسیده که در قوانین و اعلام و اجرای احکام بازنگری اصولی گردد .
آیا زمان آن نرسیده که از صدور احکام این چنینی در جهت حل و فصل آنی حادثه و ختم موضوع و فراموشی ریشه ها توسط مسئولین جلوگیری شود و با بهره گیری از تجربه مدیران پیشکسوت شرکتهای مسافربری و رانندگان در عوض صدور قوانین و احکام پشت میزی با واقعیت ها روبرو گردیم و گامی نو برداریم ؟
صنعت حمل و نقل مسافر کشور بلاخص حمل و نقل جاده ای سالهاست که بیمارست و هیچ عملی برای التیام این بیماری صورت نمیگیرد جز استفاده از مسکن ها برای آرامش درد این صنعت ..
حرفها و مشکلات و معضلات بیشتر از این چند خطی است که عرض کردم
و متاسفم که به دلیل عدم قبول واقعیت ها توسط برخی از همان پشت میز نشینها از معرفی خود شرمنده شدم
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
0
0
بهتمام خانواده ها تسلیت میگم خیتی متاثر شدم روحشان شاد سارا جان با نظرت موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
0
1
یکی از فامیلهای ما تو اتوبوس بود میرفت اصفهان یه سری به نامزدش بزنه...واقعا اعصابم خورد شد نمی دونم چی بگم اخه این چه وضعشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
2
تسلیت میگم وضع جاده های خوزستان خیییلی بده اون از جاده ی شهرکردش این هم ازین!!!!!!!!! چقدر جوون هامون رو ازدست بدیم چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نسل مون داره منقرض میشه کسییی نیست به داد ما خوزستانی ها برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هومن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
0
انالله و انا الیه راجعون
عرایض بنده با مسئولین محترم استان است ، مسئولین عزیز شما که میدانید کدام جاده حادثه خیز و خطرناک ات پس چرا همچون هم رده های خود در استانهای دیگر مسئولیت پذیر نیستید ؟
تا به کی باید شاهد پرپر زدن عزیزانمان در جاده های استان باشیم ؟
خداوند به خانواده آنها صبر جمیل و به مسئولین ذیربط وجدانی بیدار عنایت بفرماید
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
2
خو مگه مجبور بودی دانشگاه شیرازو انتخاب کنی ؟مگه دانشگاههای استان خودمون چشونه؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
0
روستا ما درکنار این تصادف است واقعا چرا مسولین فکری برای جاده نمی کنند جاده باریک -پیچ های خطر ناک -نبود علایم کافی-خرابی جاده و.....
دوست خوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
1
خدا رحمتشون كنه و به خانواده هاشون صبر بده.......باز هم جاي شكرش باقيه كه مسئولين و وزرا مقصر نيستند. حالا جعبه سياه اتوبوس و كاميون پيدا شه ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
1
من راننده کامیون هستم و روز حادثه نیز در همین مسیر بودم . متاسفانه در این مسیر رانندگان اتوبوس ها اصلا قوانین را رعایت نمیکنن و انواع تخلفات رانندگی را انجام میدن و پلیس راه هم توان برخورد رو نداره . خداییش بالای 10 گشت پلیس راه تو مسیر هست ولی جاده کوهستانی و پر از پیچ وخم است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
1
اگر فرهنگ رانندگی نباشد در باندهای 10 بانده هم تصادفات مرگبار پیش می اید.
سهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
1
چه مرگ دلخراشی و دردناکی داشتن. چقدر زندگی و جان مردم ارزون شده!!!! تسلیت به خانوادهای داغدار این عزیزان و مردم خوزستان
بهروز محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
0
خدا رحم کنه به این بی احتیاطی ها
بهروز تاشاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
1
من استاد دانشگاه ایذه ام هر هفته سه بار این مسیر رو میرم و شاهد چنین صحنه های دل خراش هستم از پلیس راه خواهشمندم که ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
0
جاده های خوزستان از نا امن ترین و غیر مهندسی ترین جاده های کشور هستند. حتی موارد ساده ای نظیر شیب بندی جاده برای جلوگیری از جمع شدن آب باران رعایت نمی شود. نگاهی به جاده های لرستان و اصفهان و قم و جاهای دیگه بندازید و با جاده های غیر مهندسی خوزستان مقایسه کنید
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
1
وای من همان جا بودم تصادف در 15 کیلومتری خونمون بود اگه میبودید من یه دکه دارم سر دوراهی هفتکل وبعد از یه کمی یه مسافر از پیش من سوار اتبوس شد خودش گارگر ملی حفاری بودنوجوان ایند ساز بپه هاش براثر این جور جادها که واقعا خیلی دل سوز
راضی بانو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
0
وای چه خبر تو جاده ها ... چقدر تصادف ... خدا رحمتشون کنه ... واقعا ناراحت شدم چه مرگ سختی داشتن ......
دوشنبه هفته گذشته بودکه توجاده مسجد سلیمان هم چند تا تصادف فوتی شد که من خودم به صحنه یکی از تصادف ها رسیدم که کشته ها رو می کشیدن بیرون واقعا وحشتناک بود .... پلیس راه چرا انقدر اهمال کاری میکنن .... از جاده هفتکل خبر ندارم ولی جاده مسجد سلیمان رو که زیاد میرم میبینم پلیس راه نظارت خوبی نداره ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
10
همه چیز گران جز جان آدم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
6
و اما حکایت بود زین قرار, مملکت ما با داشتن نفت باید جاده های تنگ و ترش اینچنینی داشته باشد؟
پاسخ ها
مارثا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
جاده مشکل نداره فکر کنم اشکال از راه باشه
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
7
واقعاً صحنه دردناکی بود، از اصفهان داشتم میومدم اهواز، چند دقیقه بعد از تصادف، به محل وقوعش رسیدم، هنوز تصاویر اجساد تو ذهنمه، از خدا می خوام به خانوادشون صبر عظیمی بده، آهای مسئولین، جاده اهواز به اصفهان که یکی از شلوغ ترین مسیرهاست، تنها تا پیچ غیزانیه اهواز دو باندست، چرا حالا هیچکدومتون نمیاد جواب بده، چرا تا 230 کیلومتر بعد از پلس راه اهواز به سمت اصفهان، هیچ پلس راهی وجود نداره؟!! برای همه مسئولین ذیربط متأسفم
پاسخ ها
ناد
| UNITED STATES |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
دوستم تو اون اتوبوس بود...
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
4
من حرف این خواهرمون رو قبول دارم، چونکه خودم دانشجوی اصفهانم ... واقعا نمیدونم چی بگم...!!!
مو به تنم سیخ شد...!
پاسخ ها
ویدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ای فلک آخر سبویم را شکستی نهال گفتگویم را شکستی الهی ای فلک چرخت نگردد که چرخ آرزویم را شکستی
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
5
با سلام . خیلی خیلی متاسف شدم. زبان قاصر واقعا . منم دانشجوی ارشد بوشهرم و هر هفته در رفت و آمد. خدا رحم کنه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
12
من نمیدونم چرا این اتوبوس دارها چکش های تعبیه شده برای شکستن شیشه رو همیشه بر می دارن!!؟ اگه یکی از شیشه ها شکسته می شد این همه آدم زنده زنده تو آتیش نمی سوختند :(
پژمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
7
سلام واقعا خيلي ناراحتم خيلي خيلي يكي از مسافراي اين اتوبوس از دوستاي صميميم بود اسمشم زدن فرشيد فتحي خيلي پسر گلي بود از اون طرفم كه پسر عمو دامادمون ميشه واقعا دلم گرفته و عزاداريم اخه تا كي ميخوان بي فكري كنن اين مسولئين تو سال 91.92 تا الان 20تا تريلي 10تا اتوبوس تو اين جاده اهواز تا لردگان يا چپ كردن يا اتش گرفتن يا راننده خوابش برده اخه اين بي احتياطي تا كي؟؟؟؟ كي جوابگووييي خون جووناي ماست؟؟؟

اين اقا فرشيد كه به كامران معروفه خيلي خوشتپ و با كلاس متولد 71 بود بچه لردگان بود ولي اصفهان ميشينن
باباش كار باباش عربستانه واسه اينكه پاسپورت باباشو بيار اهواز بده يكي از دوستا باباش تا ببره عربستان اومده بود همش 1 روزم نبود تو برگشتن تو اين جاده ي افتضاح اين حادثه ايجاد شد واقعا براي مسولين متاسفم كه با جون مردممون بازي ميكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
واقعا متاسفم ، ای کاش پاسپورت رو پست کرده بود
خوزستان قهرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
5
با سلام وخسته نباشد
دوستان عزیز میدونی چرا این همه حادثه باید توی خوزستان اتفاق بیافته .دلیلش اینه که رندوم جاده های بین شهری در خوزستان 35% است در حالی رندم کشور الان 65% است و این به معنی این است که دولت ها به خوزستان هیچ وقت توجه نکردند
ما خوزستانی ها دین خودمان را با مبارزه با شاه ستم گر وپایداری،مبارزه و مقاومت در زمان جنگ و وفاداری به نظام جمهور اسلامی ایران و مقام معظم رهبری به این کشور و اسلام ادا کردیم
وبا استخراج نفت و گاز که تمام آسیب های ان برای ما خوزستانی ها می باشد در پیشرفت این مملکت تاثیر گذار بودیم
و بخاطر همین هم می خواهیم که به خوزستان هم مثل استانهای دیگر توجه شود
من از دولت مردان این سوال را دارم فرق بین خوزستان با استانهای دیگه جیه که اینهمه به استان های دیگه توجه میشه ولی متاسفانه خوزستان....
اما در پایان

به عنوان یک جوان خوزستانی هیچ وقت دولت های را که به خوزستان و وضعیت اسفبار آن توجه نکرد دعای خیر نمی کنم و خون این عزیزان که در جاده ها ،بیمارستانها (به علت کمبود امکانات )و جوانان به علت بیکاری در خوزستان از بین می رود
به گردن آنها خواهد بود نمیدانم اگرتوجهات مقام معظم رهبری نبود چه بلایی بدتراز این سر ما خوزستانی ها می آمد و از خداوند برای ایشان همیشه آرزوی سلامتی را دارم

خداوند جواب این ناعدالتی ها را خواهد داد
پاسخ ها
ساسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اگه باباش عربستانه پس چرا پاسپورتش تو ایرانه؟ ...
اندیمشک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
از ماست که بر ماست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
3
سلام یکی از مسافرای اتوبوس دوست من بود خیلی خیلی براش ناراحتم همش جلوی چشامه روحش شاد باشه دختر خیلی خوبی بود
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
3
من ساعت 8:00 صبح روز حادثه با همین اتوبوس که از اصفهان راه افتاده بود رسیدم اهواز . همیشه با همین اتوبوس میومدم راننده خیلی خوبی بود. خدا رحمتش کنه. ساعت 11 ام که این اتفاق افتاد. شب قبل از حادثه داشتم به این دقت میکردم که اتوبوس نه چکش داره نه کپسول آتشنشانی
دانیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
4
سلام سلام عرض شد منم داغونم آخه دانشجوی ایذه هستم و اون روز کلاس داشتم نرفتم و همیشه با ماشینا اصفهان میرم ایذه الان که این صحنه رو دیدم ترس برم داشته......
مریم موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
6
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان. من مریم موسوی هستم از شهرستان شهرضا دو نفر از عزیزان فا میل ما در این آتش سوزی جان خود را از دست دادن آقایان: سید حمید موسوی فرزند سید علی موسوی/ و فرشید فتحی فرزند سیده سلیمه موسوی.... به گفته ی پرستار بیمارستان اهواز حمید دارای بالای 90 درصد سوختگی بوده و تا ساعت 3 شب هم زنده بوده و پس از تحمل درد و سختی فراوان حدود ساعت 3 شب جان به جان آفرین تسلیم کرد و فرشید که دوستان و عزیزانش به نام کامران صدایش میکردند متاسفانه هنوز شناسایی نشده و از یکی از دندان هایش آزمایشِDNAگرفته شد که جواب قطعی ندادند و خواستار حظور شخصی مادرش شدند امیدوارم که سریع تر اقدام شود. حمید و فرشید 23 ساله بودن و به عنوان نمونه ترین جوانان فامیل ما شناخته میشدند مرگ آنها غم عظیمی را به همراه داشت حمید و فرشید در دنیا بسیار صمیمی بودن... صمیمی رفتن و صمیمی باقی خواهند ماند برای شادی روحشان صلوات بفرستید و برای صبر مادرشان دعا کنید با تشکر
اهوازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
9
سلام، چرا مانند دیگر کشور ها برای اتبوس ها که اهمیت بسیاری دارد سیستم های ایمنی قطع سوخت در مواقع تصادف تعبیه نمیشه؟؟؟ چرا جاده ها ایمن نیست؟ پلیس کجا بود که این دو ماشین سنگین این همه سرعت داشتند؟ چرا اتوبوس ایمن نبود؟ چرا تریلی ایمن نبود؟ پس اورژانس کجا بود؟ پس آتش نشان ها کجا بودند؟ امداد همین است؟ الله اکبر...
حسين باباى سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
2
سلام من حسين حميدى هستم از ملاثانى واقعا وقتى خبر تصادف به گوشمان رسيد شوکه شديم خبر دلخراشى بود براى خانواده هاى مرحومين ازخدا طلب صبر ميکنيم روحشان شاد
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
1
چی بگیم.........
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
2
واقعا ناراحت شدم
فردین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
0
اره این آقای محمد بازیار هم که کشته شده از همسایگان ماست اهواز میشینن بنده خدا همین تک پسر بود مادش داره دیونه میشه خدا واقعاً بهش صبر بده دانشجو بود و تازه عقد کرده بود که داشت پیش خانمش میرفت اصفهان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
0
چه کسی مسئولیت مرگ عزیزانی است که از دست رفته اند؟ چه کسی مسئول مرگ هزاران ایرانی است که در طول سه دهه گذشته در جاده ها جان سپرده اند و میلیون ها انسان دیگر که مجروح و معلول شده اند؟ چه کسی؟ آنانکه مسئولند آیا می توانند تصور کنند که مرگ یک جوان برای خانواده اش و دوستانش چقدر اندوهبار و دردناک است؟ چگونه و چرا باید این همه درد را تحمل کرد؟ به کدامین گناه مستحق این مجازات بودند؟ چرا ؟ چرا؟ چرا؟....
عسل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
0
1
تعاونی شماره 14
14 نفرم کشته داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
2
2
امام زمان بیا
بابادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
0
0
مگر هزینه اصلاح پیچ های از روستای شیخ سلمان تا روستای چموم از نجات جان مردم گران تر است این پیچ ها رو اصلاح نمی کنید پارسال دقیقا سر همین پیچ ها 7 نفر کشته داد امسال 18 نفر و هفته بعد آن 5 نفر چند نفر باید در این پیچ های ساده کشته شوند که مسولان قصد اصلاح این پیچ ها کنند.
nima
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
3
چرا کسانی که اون موقع اونجا حضور داشتن بجای اینکه از وقت طلایی یا همون 4دقیقه ی اول سانحه برای نجات مسدومان استفاده کنن شروع به فیلمبرداری کردن؟؟چرا تو کشور ما مردم اینطورن؟
سمیه ملکیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
0
4
برادرم رو تو این حادثه از دست دادم. 2 ماه دیگه عروسیش بود. ارتشی بود. محل کارش اهواز بود. خیلی داشت تلاش میکرد انتقالیش رو قبل از عروسی اش بگیره... اما زنده زنده سوخت. داریم دیوونه میشیم همه مون. خانومش خیلی داغونه. 28 ساله بود. سخت بودن دقایقی که تو پزشکی قانونی اصفهان نشسته بودیم منتظر تا برای آزمایش DNA از پدر و مادرم نمونه ی خون بگیرن. دامادی که چن تا تیکه استخون ازش باقی موند...
امیدوارم کسانی که باعث اش شدند زنده زنده تو آتیش بسوزن و بمیرن. تو همین دنیا.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خدارحمت کنه همشیره.شریک غمتونیم بخدا.یه اندیمشکی
nima
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
خدارحمتش کنه
و مقصر اصلی راننده اتوبوس بوده که بی احتیاتی اون باعث این حادثه شده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
به سلامتی همه مسولین خوزستان و همه راننده های ...
خواهر
|
-
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
0
4
داداش منم تو این اتوبوس بود... 1 ماه دیگه عروسیش بود...بهترین جوون فامیل و خوش تیپ ترین و خوش اخلاقترینشون.. تاریح هفته ش سالگرد عقدش شد و تاریخ چهلمش تاریخ عروسیش بود که هیچ وقت سر نگرقت.. داداشی که واسم همه چیز بود...خواهر برادر دوست رفیق..
دارم دیونه میشم...دلم میخواد بمیرم... با خانومش..مامانم ...بابام... خاطراتش خوبیها و مهربونیش چیکارکنم؟؟؟!!خدایا.....خدایااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
خدا بیامرزدش
nima
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
0
0
سلام.باتشکر از جناب اهوازی که اون متن زیبارو که حرف دل همه ی مارو زده،اما باید مردم هم رعایت کنن چون پلیس و آتش نشانی وهمه ی عوامل دیگه که نمیتونن توی کیلومتر به کیلومتر جاده ها پایگاه داشته باشن.اینو باید بگم که خدایی نیروهای امداد و انتظامی خیلی تواون حادثه زحمت کشیدن،اما ای کاش وزارت راه هم به اندازه ی نصف زحمات این بچه ها به فکر این جاده بود...
nima
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
0
0
متاسفانه جاده ایذه دوباره حادثه ساز شد.
92/3/12دقاقی پیش حدود سات 6:30چند تریلی در جاده ایذه تصادف کرده و خسارات جانی ب بار آورد.
آرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
1
زنده سوختن دردناک است
zahra
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
0
0
سلام، بلاخره بعد از چند ماه جرات کردم اتوبوسی رو که قرار بود با دوستم باهاش اصفهان برم رو ببینم، الان اشکام بند نمیاد مخصوصا دلنوشته خواهری که برادر دامادش......... به کار خدا فکر میکنم اگه دوستم با من شب قبلش میومد الان زنده بود واگه من فرداش با دوستم می رفتم..........دوست منم تازه عروس بود، هر دو قرار بود به همسرامون سر بزنیم ولی دیدار زینب با همسرش رفت به قیامت.............سرنوشت ما توی چند ساعت چقد تغییر کرد...
خدا به همه ما صبر بده......مخصوصا همسر این تازه داماد و تمام دلشکسته هایی که چشم به راه عزیزانشون بودن......
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
راننده کامیون رفیق واز برادر عزیزتر بود برام حالا بعد از چند سال بچه هاشا که میبینم جگرم کباب میشه
خدا رحمتت کنه اصغر جان
:
:
:
آخرین اخبار