تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۷۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بن همام:
عمر AFC با انتخاب این آقا به پایان رسید!
به دنبال انتخاب شیخ سلمان بن ابراهیم از بحرین به ریاست کنفدراسیون فوتبال اسیا( AFC )، محمد بن همام رییس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیام تسلیت صادر کرد.
بن همام که چند سالی بر مسند این کنفدراسیون تکیه داشت وحدود دو سال پیش به اتهام ارتشاء به صورت مادام العمر از فعالیت ورزشی محروم شد در پیامی در سایت رسمی خود نوشت: با عرض تسلیت دیگر عمر کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتخاب این آقا به پایان رسید، من به این مناسبت به همه تسلیت عرض می کنم.

وی درکنایه به نقش دخالت های مستقیم احمد الفهد کویتی در انتخاب شیخ سلمان بحرینی به ریاست AFC افزوده است: از این پس عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه های مختلف اعم از اجرایی وبرنامه ریزی به سبک وشیوه های فدراسیون هندبال آسیا درخواهد آمد.

شیخ احمد الفهد که ریاست شورای المپیک وفدراسیون هندبال آسیا را برعهده دارد در آغاز برنامه های انتخاباتی چهار نامزد انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تا آخرین روز قبل از انتخابات بطورعلنی از شیخ سلمان بحرینی بصورت همه جانبه حمایت کرد و با یوسف السرکال اماراتی که وعده ادامه راه بن همام را در برنامه های تبلیغاتی خود داده بود، اختلاف نظر شدیدی داشت.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: پیام ، تسلیت ، انتخاب
:
:
:
آخرین اخبار