تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۳۷۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکيد رئيس جديدAFCبر مقابله با تباني

رئيس جديد کنفدراسيون فوتبال آسيا پس از انتخابش به اين سمت اعلام کرد که از تمام ابزار براي مقابله با تباني در فوتبال استفاده خواهد کرد.

شيخ سلمان بن ابراهيم الخليفه بار ديگر بر دعوت خود از تمام بزرگان فوتبال آسيا به اتحاد و تمرکز براي آينده تأکيد کرد.

شيخ سلمان که مسئوليتش تا سال 2015 تا کنگره بعدي AFC ادامه خواهد داشت، با کسب 33 رأي از 46 رأي کنگره فوق‌العاده در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا در مالزي به رياست AFC انتخاب شد.

 شيخ سلمان در کنگره فوق‌العاده AFC گفت: اين وظيفه همه ما است که نه تنها به چالش‌هايمان نگاه کنيم و به دنبال برطرف کردن آنها باشيم بلکه مهم‌تر از همه بايد به دنبال رسيدن به هدف‌‌هاي آينده باشيم.

وي ادامه داد: بايد متحد باشيم و همه را درگير کنيم تا به هدف‌هاي پيش رو چشم بدوزيم؛ به مقاصدمان برسيم و تا سال 2015 تا جايي که مي‌شود کارها را انجام دهيم.

رئيس جديد اي‌اف‌سي خاطرنشان کرد: کارهاي فوق‌العاده زيادي وجود دارند که مي‌توان در 2 سال انجام داد. بايد انتظار برخي تغييرات را داشته باشيم و مي‌خواهيم شاهد رسيدن به اهداف و درک متقابل بين تمام فدراسيون‌هاي عضو باشيم.

وي اضافه کرد: به بعضي از اهدافمان رسيده‌ايم در حالي که برخي ديگر هنوز باقي مانده است و مي‌خواهم از ژانگ جيلونگ براي کار هاي خوب که در اين مدت انجام داد، تشکر کنم.

شيخ سلمان تأکيد کرد: بايد دست در دست هم براي اجراي اصلاحاتي مثل آنها که در ساير کنفدراسيون‌ها انجام شد، پيش برويم. بايد تلاش کنيم تا به آينده نگاه کنيم نه به گذشته.

وي افزود: بايد به دقت به چالش‌هاي پيش رويمان مثل تباني در فوتبال که يک بيماري است، نگاه کنيم. تحمل ما در مقابل تباني و فساد صفر است و بايد از تمام ابزارمان براي مقابله با اين پديده استفاده کنيم.

رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا تصريح کرد: نه تنها اين مشکل را بايد از فوتبال دور کنيم بلکه به سياست‌هاي خوب و حمايت از سوي دولت‌ها نيازمنديم و بايد تلاش کنيم تا مکانيسمي براي برطرف کردن اين مسئله در آسيا ايجاد کنيم.

وي گفت:‌ واقعا به خاطر اعتمادي که به من داشتيد و مرا انتخاب کرديد از شما و حمايت‌هايتان تشکر مي‌ کنم.

شيخ سلمان عنوان کرد: ما به عنوان يک تيم در کنار هم کار مي‌کنيم. اميدوارم خانواده AFC متحد شوند و تمام تلاشمان را براي فوتبال آسيا انجام مي‌دهيم.

مرجع / فـارس
برچسب ها: AFCب ، تبانی
:
:
:
آخرین اخبار