تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۳۷۳۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسیر ارتباطی چهارهزار نفر در عبدالخان خوزستان قطع شد
باران سیل آسیای سه روز اخیر در استان خوزستان باعث قطع راه ارتباطی بیش از چهار هزار نفر از روستاهای بخش عبدالخان شهرستان شوش شد.

 بارش باران شدید در سه روز اخیر در استان خوزستان باعث به راه افتادن سیلاب در منطقه شده است به گونه ای که هم اکنون مسیر ارتباطی پنج روستای مسیر خزرج در بخش عبدالخان شهرستان شوش در استان خوزستان قطع شده و امدادرسانی تنها از طریق بالگرد به این روستاها امکانپذیر است.

به علت به راه افتادن سیلات در این روستاها، نیروهای امداد با بیل میکانیکی مسیر خزرج را قطع کرده و به این ترتیب ضمن قطع کردن مسیر ارتباطی روستا از غرق شدن کامل این روستاها جلوگیری کرده اند.

امدادرسانی به مردم گرفتار در این منطقه همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد به علت بالا آمدن بیش از حد آب، این مشکل برای مدتی ادامه خواهد یافت.

همچنین به علت قطع شدن پایه های برق در روستای سیدعباس بخش عبدالخان نیز، برق این روستا به طور کامل قطع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی در خوزستان که از روز چهارشنبه آغاز شده است و امروز نیز با شدت ادامه داشت؛ این در حالی است که در این زمان از سال بارش باران با این شدت در استان بی سابقه بوده است.

همچنین امروز مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان به خبرنگار مهر گفت: با تداوم بارندگی در استان خوزستان، هم اکنون مسیرهای ارتباطی تعداد زیادی از روستاهای این استان به علت سیل قطع شده است.

علی عسکر ظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش باران بی سابقه در سه روز اخیر در استان خوزستان، باعث جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان خوزستان شده و در این بین بیشترین آسیب را روستاهای استان خوزستان متحمل شده اند.
 
وی افزود: بسیاری از روستاهای استان خوزستان هم اکنون در محاصره سیل هستند و امداد رسانی به آنها توسط امدادگران هلال احمر از روز گذشته آغاز شده است.
 
ظاهری عنوان کرد: هم اکنون چند روستا در شهر بستان در دشت آزادگان، منطقه سنگر شهرستان دزفول، دو روستا در مسیر غیزانیه اهواز، دو روستا در شهرستان ماهشهر، منطقه منگشت و امامزاده عبدالله در شهرستان باغملک و شهر رفیع در محاصره سیل قرار دارند.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: عبدالخان ، خوزستان ، سیل
:
:
:
آخرین اخبار