تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۳۷۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود ايران،فلسطين،عمان و بحرين به نيمه‌‌نهايي
 درپايان مرحله مقدماتي مسابقات قهرماني فوتبال ساحلي کشورهاي غرب آسيا در جزيره قشم، تيم هاي ايران و فلسطين از گروه B و عمان و بحرين از گروه A به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.

 عصر جمعه در سومين و آخرين روز مرحله مقدماتي اين بازي ها در گروه A ، عمان که صعودش قطعي شده بود با نتيجه هفت بر يک قطر را شکست داد و با 9 امتياز به عنوان سرگروه به دور بعدي راه يافت و تيم قطر نيز با سه باخت پي در پي به کار خود در اين مسابقات پايان داد.

در بازي دوم اين روز نيز دو تيم ديگر اين گروه يعني بحرين و لبنان به ميدان رفتند که پيروزي هر يک در اين مسابقه مي توانست راه صعود آن را هموار نمايد.

لبنان که در دو مسابقه گذشته بازي هاي خوبي را از خود به نمايش گذاشته بود، در يک بازي ضعيف و يک طرفه با نتيجه پنج بر صفر نتيجه را به بحرين واگذار کرد تا اين تيم به عنوان تيم دوم گروه A بعد از عمان به مرحله بعدي راه يابد.

در آخرين بازي اين روز دو تيم ايران و فلسطين از گروه B که صعودشان به مرحله بعدي قطعي شده بود، براي سرگروهي به مصاف هم رفتند که تيم کشورمان با نتيجه سه بر دو حريف خود را شکست داد.

با انجام اين سه مسابقه، فردا شنبه در مرحله نيمه نهايي تيم ايران با بحرين و عمان با فلسطين ديدار مي کند و روز يکشنبه نيز پس از انجام بازي رده بندي بين دو تيم بازنده مرحله نيمه نهايي، بازي نهايي برگزار خواهد شد.

نخستين دوره مسابقات قهرماني فوتبال ساحلي کشورهاي غرب آسيا با حضور هفت تيم از روز چهارشنبه 11ارديبهشت ماه جاري در سايت ورزشي پارک زيتون منطقه آزاد قشم آغاز شد.
:
:
:
آخرین اخبار