تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۳۷۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری رامهرمز
سرپرست شهرداری رامهرمز از پرداخت حقوق معوقه پنج ماهه نیروهای رسمی و پیمانکار شهرداری این شهر خبر داد.

عیسی دیده‌بان اظهار کرد: شهرداری رامهرمز یکی از شهرداری‌هایی است که از لحاظ منابع درآمدی در سطح پایینی قرار دارد و نیازمند تزریق کمک‌های ملی و استانی است.

وی افزود: با این وجود و با توجه به مشکلات عدیده این شهرداری در پرداخت حقوق معوقه پرسنل، خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانستیم در سال‌جاری حقوق پرسنل رسمی و پیمانکار، همچنین عیدی و پاداش آنان را پرداخت کنیم.

*راه اندازی مجدد جایگاه سی.ان.جی

سرپرست شهرداری رامهرمز با بیان اینکه بازگشایی مجدد جایگاه سی.ان.جی، پاکسازی سطح شهر و لکه‌گیری خیابان‌ها و همچنین رفع نیازمندی‌های راهیان نور و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از عمده برنامه‌های اجرا شده این شهرداری در مدتی بسیار کوتاه بوده است.

وی در ادامه گفت: یک دستگاه ماشین جاروب‌کشی سطح شهر که میلیون‌ها تومان بابت آن پرداخت شده بود و به علت بی‌توجهی از رده خارج شده ‌بود را مجددا بازسازی کرده و توانستیم از هدر رفت بیت‌المال جلوگیری کنیم که هم‌اکنون در سطح شهر مشغول به کار است.

دیده بان در پایان ضمن تشکر از همراهی پرسنل و کارگران زحمتکش این شهرداری از مردم و شهروندان رامهرمز خواست تا شهرداری را در انجام هر چه بهتر وظایف خود یاری دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار