مدیرعامل شاپرک خبر داد: در سال جدید چندین خدمت جدید در شاپرک تهیه و
طراحی شده که در صورت تائید بانک مرکزی در چند ماه آینده اعلام و اجرائی
خواهد شد.
سامان قطبی گفت: این طرحها برای شرکتهای عرضه کننده
خدمات پرداخت (psp ها) و پذیرندگان ( اصناف )تهیه و به بانک مرکزی پیشنهاد
شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از پذیرندهها از این
موضوع شاکی بودند که اطلاعات دقیق و ریزی از تراکنشهای خود ندارند گفت: در
حال مذاکره هستیم تا بتوانیم این امکان را به فروشندگان و پذیرندهها
بدهیم تا از طریق پیامک بتوانند از ریزتراکنشهای خود اطلاع یابند و
اطلاعات در قالب پیامکی برای آنها ارسال شود.
وی گفت : کسانی که در
زمان استفاده از شاپرک با مشکل مواجه میشوند میتوانند از طریق شعبهای
که حسابشان را در آنجا باز کردهاند و یا با مراکز پیگیر و پاسخگو رفع این
مشکلات تماس بگیرند.