تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۳۷۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۳ مقام روس در فهرست افراد بانفوذ در جهان
در فهرست ۵۰۰ نفر از بانفوذترین افراد در جهان، بر اساس تحقیق صورت گرفته از سوی مجله آمریکایی «فارین پالسی»، نام ۲۳ فرد روسی نیز گنجانده شده است. اکثر این افراد سیاستمدار و یا تاجر هستند.

بر اساس نظر کارشناسان این مجله، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه، "دمیتری میدویدیف" نخست وزیر، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه، "سرگئی شایگو" وزیر دفاع، "آنتون سیلوانوف" وزیر دارایی این کشور، "سرگئی ایناتیف" رئیس بانک مرکزی روسیه، "نیکولای پاتروشیف" رئیس شورای امنیت این کشور، "الکساندر بارتنیکوف" مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه و "سرگئی سوبیانین" شهردار مسکو، از جمله مقامات روسی هستند که اسامی آنها در میان بانفوذترین افراد جهان دیده می‌شوند.

در فهرست مجله «فارین پالسی» نام "وحید الکساندروف" رئیس شرکت «لوک اویل» و "آلکسی میلر" مدیر شرکت «گازپروم» روسیه نیز دیده می‌شود. در این فهرست اسامی ۱۴۲ آمریکایی نیز برده شده است که بر اساس این رده بندی، آنها هنوز نتوانستند در رده‌های بالای این فهرست جای بگیرند. همچنین در این فهرست نام ۵۰ زن نیز آمده که از جمله افراد بانفوذ در جهان هستند.

در اوایل سال ۲۰۱۳ هم در سایت مجله «فارین پالسی»، فهرستی از بانفوذترین افراد در جهان منتشر شده بود که جایگاه اول در این لیست خالی گذاشته شده بود، مقام دوم به رئیس‌جمهوری روسیه تعلق گرفته بود و "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان و "باراک اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا در جایگاه‌های بعدی قرار داشتند.
مرجع / اقتصادآنلاین
برچسب ها: روس ، نخست وزیر ، تاجر ، پوتین
:
:
:
آخرین اخبار