تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۲
کد خبر: ۳۷۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌هاي جشن قهرماني استقلال تهران
 نشست هماهنگي برنامه‌هاي جشن قهرماني تيم فوتبال استقلال در ليگ برتر، در سازمان ليگ فوتبال برگزار شد.

صبح امروز (سه‌شنبه) در سازمان ليگ برتر فوتبال جلسه‌اي با حضور نماينده باشگاه استقلال، سرپرست سازمان ليگ، رييس مجموعه ورزشي آزادي، نماينده صداوسيما، حراست وزارت ورزش و جوانان و فرمانده يگان ويژه مستقر در ورزشگاه آزادي برگزار شد تا درباره مراسم جشن قهرماني استقلال در ليگ برتر هماهنگي‌هاي لازم صورت گيرد.

 در ابتداي اين مراسم مهدي تاج به مراسم اهداي جام قهرماني حذفي اشاره کرد و ايرادهاي آن را مورد بررسي قرار داد. او در پايان از رسانه‌ها و همه عواملي که در برگزاري مراسم نقش داشتند تشکر و تاکيد کرد که در مراسم اهداي جام قهرماني ليگ برتر نيز مانند فينال جام حذفي قواعد ويژه‌اي وجود دارد که از آن جمله مي‌توان به حضور يافتن تنها سه نفر بر روي سکوي اهداي مدال اشاره کرد.

تاج در ادامه گفت: ‌از وزير ورزش براي حضور در مراسم اهداي جام قهرماني استقلالي‌ها دعوت کرده‌ايم که قرار است ايشان به همراه مديرعامل باشگاه استقلال و رييس فدراسيون فوتبال اين کار را انجام دهند.

سرپرست سازمان ليگ همچنين از خبرنگاران خواست که براي رعايت نظم بيشتر مراسم اصراري به حضور در زمين چمن و کنار زمين نداشته باشند و بر اساس کارت‌هايي که برايشان صادر شده، عمل کنند. به اين ترتيب هيچ مصاحبه‌اي در زمين چمن انجام نمي‌شود و تيم‌ها موظف هستند براي انجام مصاحبه در "ميکسد‌زون" حضور پيدا کنند.

تاج اين را نيز گفت که نشست خبري ديدار استقلال و داماش، پس از پايان مراسم اهداي مدال و جام قهرماني و دور افتخار بازيکنان استقلال انجام خواهد شد و بازيکنان در ميکسدزون حضور پيدا مي‌کنند.

از ديگر مواردي که در جلسه امروز مطرح شد، اين بود که دو تيم استقلال و داماش به طور جدي مراقبت کنند که به جز کادر فني و بازيکنان هيچ فرد غير مرتبطي در زمين حضور پيدا نکند. اين قاعده شامل معاونان و همراهان تيم‌ها نيز مي‌شود. همچنين قرار شد 5 تن از نيروهاي يگان ويژه با لباس رسمي (کت و شلوار) در هنگام مراسم در زمين حضور داشته باشند تا نظم مراسم را کنترل کنند.

سرهنگ عرب‌سرخي، فرمانده يگان ويژه مستقر در ورزشگاه آزادي هم در ادامه جلسه با گلايه از برخي رسانه‌ها و روزنامه‌ها که از "حضور کمرنگ يگان ويژه در هنگام فينال جام‌حذفي" سخن گفته بودند، اظهار کرد: همکاران ما در تمام دقايق بازي اوضاع را تحت کنترل داشتند و مسابقه با حضور 100 هزار تماشاگر به خوبي برگزار شد. برخي رسانه‌ها نبايد چنين چيزي را مي‌نوشتند. بر خلاف نوشته اين رسانه‌ها نيروهاي ما به هنگام انفجار ترقه در نيمه دوم بازي در محل حضور داشتند.

در ادامه جلسه نيز نماينده صداوسيما نسبت به تغيير دروازه‌اي که قرار بود پنالتي‌هاي فينال جام حذفي به آن زده شود اعتراض کرد و گفت که اين کار براي پوشش تصويري اين ضربات مشکل ايجاد کرد.

در ادامه نيز مهدي تاج ضمن اعلام اين خبر که اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي به دليل برگزاري خوب مراسم اهداي جام حذفي از سازمان ليگ تشکر کرده‌اند، گفت: اين‌که به جاي رحيمي، سميعي‌نژاد، مديرعامل کارخانه فولاد سپاهان براي اهداي مدال‌ها بر روي سکو آمد، خواست مديرعامل باشگاه سپاهان بود.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار