تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۳
کد خبر: ۳۷۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد شديد مديرعامل نفت آبادان از فدراسيون
 مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به بي‌اعتنايي فدراسيون فوتبال به نامه 16 مدير ليگ برتري در خصوص 18 تيمي ماندن مسابقات انتقادهاي شديدي را عليه مسئولان آن بر زبان آورد.

ناصر گودرزي با اشاره به برنامه‌هاي اين باشگاه براي فصل آينده خاطرنشان کرد: ما برنامه ريزي‌هاي خودمان را انجام مي دهيم و يک تيم قوي را روانه مسابقات خواهيم کرد ولي بحثي که وجود دارد اين است که کفاشيان با اين کارهايش اعصاب براي هيچ کس باقي نگذاشته است. 16 مدير ليگ برتري نامه زده اند که ليگ 18 تيمي باقي بماند ولي کفاشيان حتي حاضر نشده که جلسه هيات رييسه را تشکيل دهد تا اين نامه را بررسي کنند. فعلا همه بلاتکليف هستند که با اين درخواست موافقت مي شود يا نه. ايشان حتي به درخواست وزير ورزش هم در اين باره توجهي نکرده‌اند.

 وي افزود: تا حالا هم که فدراسيون پولي به کسي نداده و فقط 70 ميليون تومان دريافت کرده‌ايم. با اين حساب چطور بايد درآمدزايي کنيم؟ يعني واقعا امضاهاي مديران باشگاه‌ها کشک است؟ آقاي کفاشيان شما دو روز ديگر بايد مجمع را تشکيل بدهي آنوقت ما حرف‌هاي زيادي داريم که بايد بزنيم. کفاشيان همه را به مسخره گرفته است. اين وظيفه شماست که جلسه را تشکيل دهي نه اين که همه را مسخره کني. تاج هم که منتظر مانده نتايج ذوب‌آهن را ببيند.

مديرعامل باشگاه نفت‌آبادان ادامه داد: مگر از فوتبال چه چيزي عايد باشگاه‌ها مي شود؟ شما گهر را به خاطر بي‌پولي بيچاره کرديد. آقاي کفاشيان اگر نمي‌تواني از رسانه ملي پولي بگيري بکش کنار و برو. فوتبال يک صنعت است و فدراسيون بايد درآمدزايي کند. بايد به مردم آمار بدهند که درآمدهاي اين فصل از تليوزيون و تبليغات دور زمين چقدر بوده و چقدر را دريافت کرده‌اند يا بگويندکه چرا نمي‌توانند پول خودشان را دريافت کنند. قرار نيست که کفاشيان مدام به مالزي برود يا در جلسات فيفا حاضر شود.

گودرزي در بخش ديگري از انتقادهايش عنوان کرد: اصلا به ما نمي‌گويند که چقدر درآمد داشتيم. زمان عزيز محمدي خيلي وضع بهتر بود. ليگ جمعه تمام مي‌شود ولي خبري از درآمدهاي تبليغاتي و تلويزيوني نيست. هيچ اثري هم به خواهش‌هاي ما ندارند. انگار حرف ما کشک است. ما که چاقو زير گردن کفاشيان نگذاشته‌ايم. ايشان بايد جلسه هيات رييسه را تشکيل دهد و بعد هم بگويد که کدام مسئول موافق و کدام مخالف 18 تيمي ماندن ليگ هستند.

وي در خصوص اين که تاج تاکيد بر 16 تيمي شدن ليگ برتر دارد، عنوان کرد: اينطوري که تاج مي‌گويد نيست. اين حرف‌هاي وي مصوبه قبلي است ولي ما درخواست تازه اي داده‌ايم. تاج مثلا زبان ما در فدراسيون است. آقايان وظيفه شماست که به درخواست ما رسيدگي کنيد. مديران فوتبال که تاکسي خالي نيستند. اگر ما مديران باشگاه‌ها نباشيم که تاج و کفاشيان و بقيه بايد بروند خانه بنشينند. هر روز يک جور حرف مي‌زنند.

گودرزي همچنين گفت: اگر ليگ 18 تيمي بماند آنوقت ما در صورت بردن در آخرين بازي به پلي آف مي‌بريم. من ديروز با نبي کلي صحبت کردم که آقايان تکليف ما را روشن کنيد. من بايد بعد از بازي روز جمعه يا به بازيکنانم بگويم خداحافظ يا اين که بگويم بمانيد و براي پلي آف تمرين کنيد. يک نفر بايد تکليق ما را روشن کند.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار