تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۷۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری کلاهبردار اینترنتی 360 میلیونی آبادان در قائمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی 360 میلیون ریالی آبادان در قائمشهر مازندران خبر داد.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین کهیایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی به هویت معلوم، به پلیس آگاهی شهرستان، مبنی بر برداشت 360 میلیون ریالی از حساب شخصی وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای سارق اینترنتی را در شهرستان قائمشهر استان مازنداران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی و تخصصی، به بزه انتسابی خود معترف و اظهار داشت که از طریق خط تلفن با نمایندگی ایران خودرو تماس گرفته و ضمن معرفی خود از شرکت ایران خودرو و اعلام اینکه قصد دارد، کارمزد فروش خودروهای سال 1391 را به حساب نمایندگی واریز نماید، شماره حساب نمایندگی را از شاکی اخذ، و مبلغ 360 میلیون ریال، از حساب وی برداشت و به حساب شخصی خودش واریز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به معرفی کلاهبردار به مراجع قضایی در خاتمه از عموم مردم درخواست کرد، از واگذاری رمز حساب خود به افراد فرصت طلب خودداری و به تماس افراد ناشناس در این خصوص پاسخ ندهند.

:
:
:
آخرین اخبار