تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۳۷۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اهواز
فرماندار اهواز از تشکیل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اهواز تا پایان هفته جاری خبر داد.

عبدالعزیز فدعمی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از صدور ابلاغیه وزارت کشور برای تشکیل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری به فرمانداران و استانداران همزمان با آغاز ثبت نام کاندیداها، نسبت به معرفی 30 نفر معتمد به هیات نظارت شهرستان اهواز اقدام شد.
وی افزود: پس از دریافت پاسخ هیات نظارت شهرستان، هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اهواز تا پایان هفته جاری تشکیل خواهد شد. با توجه به اینکه بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان انجام می شود، هیات های اجرایی مراحل اجرای انتخابات را انجام می دهند.
فدعمی تصریح کرد: پس از تشکیل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز به عنوان نخستین اقدام، تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای توسط این هیات مشخص و تصویب می شود. سپس مصوبات به هیات اجرایی شهرستان پیشنهاد می شود و هیات اجرایی شهرستان نیز بلافاصله در خصوص بررسی و تصویب تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای اقدام می کند.
وی ادامه داد: پس از مشخص شدن تعداد و محل شعب اخذ رای توسط هیات اجرایی شهرستان، اعضای این شعب توسط هیات اجرایی مصوب می شوند و به این ترتیب اقدامات لازم در جهت اجرای مراحل انتخابات ریاست جمهوری انجام می شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار