تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۸۰۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات استان خوزستان از اعلام مراتب رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها خبر داد.

محمد خانچی با اعلام این خبر گفت: با توجه به توافق صورت گرفته میان وزارت کشور و هیات عالی نظارت، امروز مراتب رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها به آنها اعلام می شود و معترضان می توانند ظرف مدت چهار روز نسبت به اعتراض خود به هیات های عالی نظارت اقدام کنند.

وی افزود: کاندیداهای بخش ها می توانند با مراجعه به هیات های نظارت شهرستان ها و کاندیداهای شهرستان ها  نیز می توانند با مراجعه به هیات های نظارت استان واقع در امانیه، جنب فرمانداری اهواز، نسبت به اعتراض خود اقدام کنند.

‌خانچی با تاکید بر اینکه هیات های نظارت از ساعت 9 تا 17 پذیرای کاندیداهای رد صلاحیت شده هستند، تصریح کرد: هیات‌های نظارت به مدت هفت روز کاندیداهای تایید شده از سوی هیات‌های اجرایی را بررسی می کنند و چنانچه در روند بررسی‌ها داوطلبان بیشتری رد صلاحیت شوند این موضوع روز 28 اردیبهشت ماه به آنها ابلاغ خواهد شد و این افراد نیز به استناد تبصره یک و دو ماده 50 از زمان ابلاغ به مدت چهار روز برای شکایت به هیات های نظارت فرصت دارند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شورا1392
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
0
با سلام، لطفاً اسامی تایید شدگان را در سایت خودتون اعلام کنید تا مردم حداقل با اسامی آنها آشنا شوند. با تشکر از خوز نیوز
یاسمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
0
0
باید سایت شما مشهور تر باشد
:
:
:
آخرین اخبار