تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۳۸۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه ديدار نفت تهران ـ فولاد خوزستان
 سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با حضور در ورزشگاه دستگردي بازي نفت و فولاد را از نزديک نظاره مي‌کند.

تيم فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سي و چهارم ليگ برتر از ساعت 18 به مصاف يکديگر رفتند.

کارلوس کي‌روش با حضور در ورزشگاه دستگردي از نزديک اين مسابقه را نظاره مي کند. اين درحالي است که استقلال و داماش نيز در همان ساعت با يکديگر بازي داشتند و کي‌روش براي ديدن آن مسابقه به ورزشگاه نرفته است.


 ديدار تيم‌هاي نفت تهران و فولاد خوزستان در هفته پاياني ليگ برتر از ساعت 18 در ورزشگاه دستگردي با حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد.

* کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي با حضور در ورزشگاه دستگردي اين بازي را از نزديک تماشا کرد و پيش از پايان بازي ورزشگاه را ترک کرد. اين در حالي است که ديدار تيم‌هاي استقلال و داماش گيلان در ورزشگاه آزادي برگزار شده و قرار است جشن قهرماني آبي‌پوشان برگزار شود و تمام مسئولان فدراسيون و سازمان ليگ در آن ورزشگاه حضور دارند.

* در اين ديدار حدود 200 تماشاگر اهوازي در ورزشگاه حاضر شده بودند که در جريان بازي دائما تيم فولاد را مورد تشويق قرار مي‌دادند.

* پيش از آغاز بازي اکثر بازيکنان نفت به سمت حسين فرکي رفتند و براي او دسته گل بردند. او همه دسته گل‌ها را به هواداران فولادي تقديم کرد.

* باد شديدي در ورزشگاه در جريان بازي حکمفرما بود که باعث شد تبليغاتي که پشت دروازه‌ها قرار گرفته بود، به زمين بيفتد.

* در اين ديدار ماموران نيروي انتظامي هواداران و خبرنگاران را مورد بازرسي بدني قرار داده بودند.

* در اکثر دقايق بازي حسين فرکي سرمربي فولاد در کنار خط ايستاده بود و در طرف مقابل کريم بوستاني کار هدايت بازيکنان نفت را در کنار زمين عهده‌دار بود.

* به علت سرماي هوا حسين فرکي از مسئولان تدارکاتي تيم فولاد کاپشني درخواست کرد که اين کاپشن به علت اينکه زيپ آن مشکل داشت نتوانست آن را بپوشد. پس از اين مسئولان تدارکات فولاد کاپشن را به نيمکت بازگرداندند تا مشکلش را برطرف کنند. اين امر دقايقي طول کشيد و پس از اينکه کاپشن را براي فرکي آوردند او را نپذيرفت. اما سرماي هوا باعث شد که فرکي دقايقي بعد کاپشن را بپوشد.

* يکي از ليدرهاي فولاد پيش از پايان بازي به هواداران اهوازي گوشزد مي‌کرد که به علت اينکه تيم ما آسيايي است پس از پايان بازي به داخل زمين نرود.

* در دقيقه 65 دو توپ وارد زمين شد که عليرضا فغاني داور مسابقه بازي را متوقف نکرد و خودش يکي از توپ‌ها را به بيرون زد.

* در جريان بازي حسين يوسفي کمک داور اين بازي ليز خورد و پرچمش به زمين افتاد.

* هواداران و بازيکنان فولاد از تساوي صفر بر صفر و آسيايي شدنشان به شدت خوشحالي کردند. بازيکنان فولاد حلقه خوشحالي وسط زمين زدند.

* بازيکنان نفت نيز مغموم زمين را ترک مي‌کردند.

* هواداران با شعار فولاد آسيايي تيم‌شان را تشويق کردند.

* يکي از هواداران به داخل زمين رفته بود که در ابتدا نيروي انتظامي سعي داشت او را بگيرد ولي با وساطت بازيکنان و کادر فني فولاد او نيز در کنار بازيکنان فولاد به خوشحالي پرداخت و در پايان توسط آنها به نيروي انتظامي تحويل داده شد.



مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار