تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۸۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
امکانات شهرداری برای انتخابات هزینه نشود / با متخلفان برخورد می‌کنیم

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری باید در ایام انتخابات مراقب باشد تا عملکرد و پروژه‌های خود را درگیر انتخابات نکند.

سیدحسین دهدشتی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آبادان باید از ورود به تبلیغات در این بخش و همکاری با کاندیدای انتخابات پرهیز کنند.

وی افزود: در همین راستا شهرداری باید بیشتر مراقب باشد و از آوردن نام شورا در برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های در دستور کار جلوگیری کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر به مدت شش سال است که عملکرد خود را نشان داده و برای مردم شناخته شده است، اگر قرار بر این باشد که در یکی دو ماه اخیر بخواهد اقدامی موثر انجام دهد علاوه بر این نتیجه مثبت نخواهد داشت بلکه بار منفی را به دوش می‌کشد.

*پروژه‌های ابتدایی با تبلیغاتی هزینه‌بر

وی اضافه کرد: متاسفانه گاها مشاهده می‌شود که با وجود اینکه برخی پروژه‌های شهری بسیار ابتدایی و بدیهی هستند اما تبلیغات گسترده‌ای در زمینه اطلاع‌رسانی آن‌ها صورت می‌گیرد؛ و در برخی موارد هزینه تبلیغات از هزینه پروژه‌های اجرایی به مراتب بیشتر و بالاتر است.

دهدشتی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان فهیم هستند و نمی‌توان آن‌ها را به تبلیغات غیرواقعی دلخوش کرد، مسئولان شهری باید این موضوع را درک کنند و در راستای ارتقای عملکرد واقعی و اجرایی خود بکوشند.

*شهرداری خود را درگیر انتخابات نکند

وی بار دیگر به مسئله انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری باید در این ایام مراقب باشد تا عملکرد و پروژه‌های خود را درگیر انتخابات نکند، زیرا در این صورت شائبه تبلیغ برای شورای اسلامی ایجاد و مجبوریم بسیار جدی با این قضیه برخورد کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای عدم وجود تخلف در دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بین مسئولان به دقت نظارت داریم و اگر چنین امری را مشاهده کنیم هم با کاندیدا و هم با مسئول و یا مدیر متخطی برخورد خواهیم کرد.

*تغییر و تحولات اخیر، رنگ و بوی انتخاباتی دارد

وی با بیان اینکه کاندیدا ثبت‌نام خود را انجام داده و در شهر کاملا شناخته شده هستند، گفت: هیچ مدیر و یا مسئولی نمی‌تواند با کاندیدای انتخاباتی ارتباط برقرار کند، به نفع وی کار کند اما ادعا کند که از کاندیداتوری وی بی‌مطلع بوده است زیرا داوطلبان انتخابات شورا، ثبت‌نام خود را انجام دادند.

دهدشتی در پایان با اشاره به تغییر و تحولاتی که اخیرا در بدنه شهرداری آبادان در حال انجام است، اظهار کرد: این تغییر و تحولات رنگ و بوی انتخاباتی دارد و اگر قرار بود انجام شود باید پیش از ایام انتخابات صورت می‌گرفت!

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار