تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۳۸۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تایید78 درصد کاندیداهای شورای شهر خرمشهر

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر گفت: 78 درصد از کاندیداهای شورای این شهر تایید صلاحیت شدند.

لطیف حیایی اهوازی اظهار کرد: در طول ایام ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در مجموع 302 نفر در خرمشهر ثبت‌نام کردند.

وی افزود: در خرمشهر و برای شورای اسلامی این شهر 94 نفر ثبت‌نام کردند که 78 درصد آن‌ها تایید صلاحیت شدند و صلاحیت 21 نفر نیز احراز نشد.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر ادامه داد: در حوزه مینوشهر نیز 22 نفر برای شورای این شهر نام‌نویسی کردند که صلاحیت چهار نفر از آن‌ها تایید نشد.

حیایی اهوازی تصریح کرد: در بخش مرکزی و روستاهای مینوشهر نیز 186 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 28 نفر رد صلاحیت شدند.

وی اضافه کرد: افراد رد صلاحیت شده تا امروز مهلت دارند که اعتراض خود را نسبت به عدم احراز صلاحیت خود اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: داوطلبانی که در حوزه‌های بخش مرکزی و روستاهای مینوشهر رد صلاحیت شدند باید اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان و افرادی که در خرمشهر و مینوشهر رد صلاحیت شدند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان ارجاع دهند.

حیایی اهوازی افزود: هیئت نظارت نیز ظرف مدت 10 روز به بررسی مجدد پرداخته و نظر نهایی را اعلام می‌کند که در این مرحله رای هیئت نظارت استان رای قطعی خواهد بود.

وی گفت: پس از اعلام نظر قطعی هیئت نظارت استان، فرمانداری‌ها از 13 تا 15 خرداد ماه باید لیست افراد تایید صلاحیت و نامزدهای نهایی را اعلام کند.

مرجع / فـارس
برچسب ها: شورا1392
:
:
:
آخرین اخبار