تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۳۸۵۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم صعودکننده به لیگ برتر مشخص شد
رئیس سازمان لیگ آزادگان گفت: مطابق با حکم کمیته انضباطی، استقلال صنعتی خوزستان لیگ برتری شده و پاس همدان به پلی آف می‌رود.
غلامرضا بهروان اظهار داشت: احراز تبانی شرایطی دارد و با توجه به اینکه تبانی در وضعیت شهرداری تبریز اثر وضعی داشته، کمیته انضباطی رای خود را مبنی بر سقوط این تیم به لیگ یک صادر کرده است اما در مورد استقلال صنعتی خوزستان و پاس همدان حکم در مورد اشخاص صادر شده و مجموعه تیم را شامل نمی‌شود.

وی افزود: بنابراین طبق حکم صادر شده اکنون استقلال صنعتی خوزستان به لیگ برتر راه یافته و پاس همدان نیز به پلی آف می‌رود.

رئیس سازمان لیگ آزادگان خاطرنشان کرد: همانطور که در حکم شهرداری تبریز آمده این تیم با ارفاق به لیگ یک سقوط کرد و در غیر این صورت باید به دسته دوم می‌رفت. البته مدیران و مربیان محروم استقلال صنعتی و پاس نیز دیگر نمی‌توانند با این مجموعه‌ها ادامه فعالیت دهند.

بهروان درباره مشخص شدن زمان دیدارهای پلی آف لیگ برتر نیز تصریح کرد: احکام صادر شده زمانی قطعیت خواهد یافت که در کمیته استیناف نیز تایید شود. اگر افراد و باشگاه‌هایی که در موردشان حکم صادر شده، اعتراض کنند باید تا زمان نظر نهایی کمیته استیناف منتظر بمانیم.

وی درباره اینکه آیا خواسته او مبنی بر صدور حکم قاطعانه محقق شده نیز به تسنیم گفت: فکر می‌کنم برای نخستین بار است که در فوتبال کشور چنین حکمی صادر شده که همین هم جای شکرش باقی است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار