تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۳۸۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرارداد 10 بازيکن راه‌آهن تمديد شد
 معاون اجرايي باشگاه و سرپرست تيم راه‌آهن از توافق با چند بازيکن ديگر خبر داد.

به گزارش سايت باشگاه راه‌آهن، رستم زندي که اين روزها به نمايندگي از باشگاه در حال مذاکره با بازيکنان براي بستن تيم فصل آينده است درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات تيم عنوان کرد: ما در حال حاضر با 10 بازيکن فصل قبل خودمان به صورت قطعي توافق کرده‌ايم و سه بازيکن نيز تا اين لحظه از جمع ما جدا شده‌اند. فرزاد آشوبي، علي غلام که رباط صليبي‌اش را جراحي کرده، سامان آقازماني، علي عظيمي و سيدعلي حسيني پنج بازيکني هستند که جديدا با آنها براي ماندن توافق کرديم و پيش از اين هم با بهادر عبدي، مهدي زارعي، حامد نورمحمدي، ابراهيم کريمي و پيروز قرباني توافق کرده‌ايم.

وي ادامه داد: به طور حتم طي امروز و فردا با بقيه بازيکنان مدنظر کادر فني هم توافق مي‌کنيم و در کنار آن کار مذاکره با بازيکنان جديد را هم دنبال خواهيم کرد. سعي ما بر اين است که خيلي زود کار نقل و انتقالات را تمام کنيم تا تمرينات با تمام نفرات شروع شود.

زندي درباره ليست بازيکنان جديد يادآور شد: علي دايي اسامي بازيکنان مورد نظرشان را به باشگاه اعلام کرده‌ و ما تمام تلاش‌مان اين است که بتوانيم نظر او را جلب کنيم. به هر حال همه چيز به مذاکرات مستقيم بستگي دارد و اميدواريم که بتوانيم بازيکنان مورد نظر دايي را جذب کنيم.

معاون اجرايي باشگاه درباره بازيکناني که از تيم جدا شده‌اند گفت: تا به حال جدايي عليرضا عباسفرد، محمدرضا ماماني و ايگور کاسترو قطعي شده و چند بازيکن ديگر نيز جدا خواهند شد که در يکي دو روز آينده تکليف همه چيز مشخص مي‌شود
برچسب ها: قرارداد ، راه‌آهن
:
:
:
آخرین اخبار