تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۳۸۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انسان فقط باید از خدا پوزش بطلبد
کی‌روش با قهر نشست خبری را ترک کرد
نشست خبری کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به دلیل اعتراض او به سوالات خبرنگاران ناتمام ماند.
نشست خبری کارلوس کی‌روش از ساعت 12:30 امروز در محل آکادمی فوتبال آغاز شد که این نشست بیش از 15 دقیقه طول نکشید و با قهر سرمربی تیم ملی خاتمه یافت.

کی‌روش در ابتدای این نشست با خیر مقدم به نمایندگان رسانه‌ها گفت: حضور شما نشان‌دهنده اهمیت مسابقات جام‌جهانی که از همین امروز آغاز شده است. شک نداشته باشید جام‌جهانی برزیل از همین امروز در ایران شروع شده و بازی مقابل تیم‌های قطر، لبنان و کره‌جنوبی برای ما جزئی از جام‌جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: از جانب ما و از طرف فدراسیون فوتبال همه هماهنگی‌ها برای هتل و امکانات مورد نیاز ما در سفر به قطر و کره‌جنوبی آماده شده و همه چیز فراهم است. 

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت علی کریمی تصریح کرد: همانطور که گفتم اردوی ما از امروز آغاز شده و اذعان می‌کنم برای همه بازیکنان فوتبال ایران احترام خاصی قائل هستم به ویژه علی کریمی که با تعهدش کمک‌های زیادی به ما انجام داده است.

کی‌روش ادامه داد: با تمام احترامی که برای این بازیکن قائل هستم اکنون زمان آن است که تمرکزم را روی بازیکنانی که داخل اردو هستند بگذارم؛ بازیکنانی چون رحمان احمدی، فشنگچی و خلیل‌زاده که اینجا حاضر هستند.

وی درباره بحث عذرخواهی کتبی 3 بازیکن تیم ملی به نام‌های علی کریمی، مهدی رحمتی و هادی عقیلی اظهار داشت: خواهش می‌کنم رسانه‌ها من را درک کنند؛ امروز 14 می 2013 است و تمامی مسئولیت و تمرکز من روی بازیکنانی است که در اردو حضور دارند. اگر راجع به انصاری‌فرد، اولادی، حاج‌صفی، حدادی‌فر، سوشا مکانی و سایر بازیکنان حاضر در اردو سوال دارید خوشحال می‌شوم که توضیح دهم اما در رابطه با گذشته هیچ صحبتی باقی نمانده است.

کی‌روش افزود: اگر همینگونه پیش برویم حتما به علی دایی و بازیکنان که در گذشته برای تیم ملی بازی می‌کردند خواهیم رسید، ما باید راجع به آینده صحبت کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: من وقت ندارم در رابطه با گذشته و خاطرات قبل حرف بزنم. مسئله‌ای که بسیار طرح می‌شود راجع به معذرت خواهی و پوزش خواستن بازیکنان است. معتقدم پوزش و معذرت‌خواهی مسئله‌ای که تنها بین انسان و خداوند وجود دارد و انسان باید از خدا عذرخواهی کند.

  در این زمان سوال خبرنگار دیگری درباره مهدی رحمتی سبب عصبانیت کی‌روش شد و او به خبرنگاران گفت: من امروز می‌خواهم درباره اینکه تیم ملی باید آمادگی کامل را به دست بیاورد و برای پیروزی به مصاف قطر برود صحبت کنم. اگر قرار است درباره تیم ملی ایران و بازی با قطر صحبت کنیم حرف دارم و در غیر این صورت با شما خداحافظی می کنم.

بعد از این اظهارات کی‌روش محل نشست خبری را ترک کرد و تلاش‌ها برای بازگرداندن او به کنفرانس نیز بی‌نتیجه ماند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار