تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۳۸۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رودکی:گزینه ائتلاف پیشرفت، قالیباف است
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت از نظر قانونی هیچ حقی برای حمایت کردن از فرد خاصی در انتخابات ندارد و چنانچه این اتفاق صورت بگیرد مردم و مجلس باید در این موضوع دخالت کنند.

محمدنبی رودکی خاطرنشان کرد: بین اعضای ائتلاف پیشرفت عهد و میثاقی وجود دارد و طبق عهدی که این افراد از ماه‌ها قبل با یکدیگر بسته‌اند، هرکدام از این افراد که مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی بیشتری نسبت به دیگر اعضای این ائتلاف داشته باشد به عنوان خروجی نهایی این ائتلاف معرفی می‌شود.
 
وی پیش‌بینی کرد که قالیباف گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت باشد و در ادامه با بیان اینکه "اصولگرایان مجبورند اجماع‌ کنند"، گفت: مردم به دنبال پیشرفت و تغییر هستند. در این شرایط اصولگرایان نیز باید برای اجماع اقدام و از تفرقه‌انگیزی خودداری کنند.
 
رودکی با بیان اینکه "از نظر قانونی دولت حق ندارد از کاندیدایی خاص حمایت کند"، افزود: چنانچه دولت بخواهد کاندیدای مورد نظر خود را وارد عرصه انتخابات کند باید توجه داشته باشد که کاندیدا ابتدا باید از فیلتر شورای نگهبان عبور کند.
 
این فعال سیاسی در پایان ابراز عقیده کرد: دولت باید بداند که استفاده کردن از امکانات دولتی و وقت گذاشتن رییس‌جمهور برای یک کاندیدای خاص مورد تایید مردم نیست.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار