تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۳۸۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل پور: علت سقوط نفت تغییرات مکرر بود/نباید در انتخاب تیم آینده ام احساساتی عمل کنم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید فکر می کنم امسال نسبت به سال های گذشته بیشتر استراحت کردیم چرا که وقفه های ایجاد شده در لیگ بیشتر بود.

سجاد مشکل پور  اظهارکرد: به نظرم سقوط نفت به دلیل تغییرات مکرر در مدیریت و کادر فنی تیم بود چرا که تا بازیکنان با سرمربی جدید هماهنگ می شدند، نفر دیگری جایگزین می شد.

وی ادامه داد: زمانی که کاستا سرمربی تیم بود، یک شیوه داشت و پس از برکناری او، کاسیمیرو آمد که او هم شیوه خود را داشت و با کاستا متفاوت بود که در چنین شرایطی هماهنگ شدن با شیوه های هر سرمربی، انگیزه مان را پایین می آورد و روی عملکردمان تاثیرگذار بود.

این بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه در ارزیابی اش از لیگ دوازدهم گفت: به نظرم سطح لیگ بالا و مثل سال های گذشته بود و تغییری نداشت اما فکرم می کنم امسال نسبت به سال های گذشته بیشتر استراحت کردیم؛ چرا که وقفه های ایجاد شده بیشتر بود و به نظرم این وقفه ها بیشتر از این که روی تیم های میانه جدول تاثیر بگذارد، روی عملکرد تیم های بالا و پایین جدول تاثیر گذاشت.

وی در ادامه با بیان این که البته این تعطیلات به خاطر بازی های تیم ملی بود، نسبت به موفقیت تیم ملی ابراز امیدواری کرد و گفت: اگر تیم ملی ما نتیجه بگیرد، فوتبال مان پیشرفت خواهد کرد. باید هر طور که شده تیم ملی به جام جهانی برود و من به مسوولان لیگ و فدراسیون به خاطر ایجاد چنین وقفه هایی، حق می دهم.

مشکل پور سطح عملکرد تیم های شرکت کننده در لیگ را یکسان دانست و عنوان کرد: درست است که ما سقوط کردیم اما شاید تیم ما از 8، 9 تیمی که در لیگ باقی ماندند، بهتر باشد. در کل تمام تیم ها به جز یکی، دو تیم در یک سطح قرار داشتند.

وی درباره کاهش تعداد تیم ها در لیگ سیزدهم گفت: با این اقدام بیش از 60 بازیکن از لیگ برتر بیرون می مانند که با این کار و باتوجه به این که کشور ما دارای 31 استان است، فقط هفت، هشت استان درگیر لیگ برتر می شوند. به نظر من اگر لیگ آینده هم 18 تیمی برگزار می شد، بهتر بود. البته مسوولان کار خود را بهتر بلد هستند و من در این مورد دخالت نمی کنم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه با بیان این که اکنون بازیکن آزاد محسوب می شوم، اظهارکرد: خدا را شکر که تاکنون از چهار تیم لیگ برتری که تیم های خوبی نیز هستند، پیشنهاد داشته ام که البته باید تا یکی، دو هفته دیگر درمورد این پیشنهادات فکر کنم.

وی افزود: نفت چه در لیگ یک و چه برتر باشد، تیم شهرم است و برایم از سایر تیم ها جدا است. البته از همه این موارد مهم تر، پیشرفت یک بازیکن است و منِ سجاد مشکل پور نباید احساساتیتصمیم بگیرم و بگویم چون نفت تیم شهرم است، باید هر طور که شده در این تیم بمانم. البته بحثم این نیست که از نفت جدا شوم ولی به هر حال باید فکر کنم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار