تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۸۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل جلسه هیأت اجرایی انتخابات شوراها در رامشیر
دومین جلسه هیات اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به ریاست فرماندار و رئیس هیات اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رامشیر برگزار شد.

حمید سیلاوی، فرماندار رامشیر در این جلسه مطالبی را درباره انجام موفق فرآیند ثبت نام نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکیل هیات های اجرایی و آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای اجرای مراحل بعدی انتخابات برابر برنامه زمانبندی ارائه داد و در ادامه نیز وظایف هیات اجرایی تشریح شد.

فرماندار رامشیر همچنین با صدور پیامی گفت که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه ای موجب تقویت عزت و سربلندی کشور  می شود.

وی سلامت انتخابات را نتیجه اطاعت از قانون دانست و با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه ای موجب تقویت عزت و سربلندی کشور می شود گفت: دنیای استکبار در طول تاریخ انقلاب سعی در تضعیف و تخریب کشور داشته و همواره سعی کرده است با اعمال تحریم ها و فشارهای بین المللی ملت ایران را از تعیین سرنوشت خود دلسرد نماید.

سیلاوی ملت ولایتمدار ایران را مردمی هوشیار و پایبند به ارزش های اسلام و انقلاب دانست و افزود: مشارکت مردم در این برهه حساس از تاریخ سیاسی کشور در انتخابات موجب خواهد شد دولتمردان آینده بتوانند با اقتدار و توان بیشتری از حقوق مردم ایران در جوامع بین المللی دفاع کنند.
برچسب ها: شورا1392 ، رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار