تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۸۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تایید صلاحیت 87 درصد کاندیداهای انتخابات شوراها در گتوند
فرماندار گتوند با بیان اینکه 87 درصد کاندیداهای شورای اسلامی شهر گتوند تایید صلاحیت شدند، گفت: بیشترین میزان تائید صلاحیت‌ها را داشته‌ایم.

هوشنگ محمد‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای احتمالی شورای اسلامی شهر گتوند 87 درصد کاندیدای شورای اسلامی شهر گتوند تایید صلاحیت و 13 درصد رد صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به اینکه آمار تائید صلاحیت در شهرستان گتوند بسیار زیاد بوده است، افزود: تلاش کرده‌ایم تا اکثر کاندیدای شورای اسلامی شهر در عرصه انتخابات حضور داشته باشند تا بتوان زمینه را برای ایجاد حماسه‌ای سیاسی فراهم کنیم و همه مردم پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند.

فرماندار گتوند با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر تجلی حضور و مشارکت مردم در عمران شهری است، خاطرنشان کرد: باید از همه توانمندی‌ها برای حضور در شورای اسلامی شهر استفاده شود و مردم بکوشند تا افرادی با تعهد و تخصص مورد نیاز را راهی شورای اسلامی کنند تا بخش زیادی از مشکلات شهری برطرف شود.

محمدپور با اشاره به اینکه نیازمند تلاش شبانه‌روزی هستیم، گفت: برای ساختن شهر گتوند نیازمند تلاش شبانه‌روزی شورای اسلامی هستیم و مردم باید در شرایط کنونی از همه توانمندی خود در انتخاب افرادی توانمند استفاده کنند.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر گتوند خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیل صلاحیت آنها مورد تائید هیات اجرایی قرار نگرفته است می‌توانند با مراجعه به هیات نظارت در استان خوزستان و یا شهرستان گتوند اعتراض خود را به همراه دفاعیات تحویل دهند تا به اعتراض آنها در مدت زمان قانونی رسیدگی شود.

محمدپور تاکید کرد: هیات نظارت در استان خوزستان در مدت زمان تعیین شده قانونی به اعتراض‌ها رسیدگی خواهد کرد و نتیجه بررسی‌ها را به هیات اجرایی شهرستان گتوند ابلاغ خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار