تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۳۹۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
90 شعبه اخذ رای در رامشیر ایجاد می‌شود
فرماندار رامشیر از تعیین 90 شعبه اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رامشیر خبر داد.

حمید سیلاوی صبح امروز یکشنبه در جلسه‌‌ای که با اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان رامشیر  اظهار کرد: از این میان 76 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار به منظور اخذ رآی در انتخابات تعیین شدند.

سیلاوی اضافه کرد: در بخش مرکزی 35 شعبه ثابت و 10 شعبه سیار، در بخش مشراگه 25 شعبه ثابت و سه شعبه سیار، در شهر رامشیر 14 شعبه ثابت و یک شعبه سیار و در شهر مشراگه دو شعبه ثابت آماده  اخذ رأی از مردم خواهند بود.

فرماندار رامشیر همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای موجب تقویت عزت و سربلندی کشور  می‌شود، سلامت انتخابات را نتیجه اطاعت از قانون دانست و با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای موجب تقویت عزت و سربلندی کشور می‌شود، اظهار کرد: گفت: دنیای استکبار در طول تاریخ انقلاب سعی در تضعیف و تخریب کشور داشته و همواره سعی کرده است با اعمال تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی ملت ایران را از تعیین سرنوشت خود دلسرد کند.

سیلاوی، ملت ایران را مردمی هوشیار و پایبند به ارزشهای اسلام و انقلاب دانست و افزود: مشارکت مردم در این برهه حساس از تاریخ سیاسی کشور در انتخابات موجب خواهد شد دولتمردان آینده بتوانند با اقتدار و توان بیشتری از حقوق مردم ایران در جوامع بین‌المللی دفاع کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار