تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۹۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تائید 91 درصد کاندیدای شورای شهر دزفول

فرماندار دزفول از تائید صلاحیت 91.3 درصد کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد و گفت: تائید صلاحیت‌ها به کاندیداها ابلاغ شده است.

عبدالرضا احسانی‌نیا اظهار کرد: از تعداد 162 کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر دزفول تنها 14 نفر ردصلاحیت شده‌اند که این میزان 8.7 درصد کل کاندیدای این شهر است.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت‌ها در دیگر حوزه‌های برگزاری انتخابات در این شهرستان افزود: در شهر شمس‌آباد از تعداد 24 کاندیدای ثبت نام کرده هفت نفر رد صلاحیت شده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان دزفول با اشاره به بررسی صلاحیت‌ها در حوزه سیاه منصور گفت: در حوزه سیاه منصور از 12 نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر، چهار نفر رد صلاحیت شده‌اند.

احسانی‌نیا با اشاره به اتمام بررسی صلاحیت‌ها در حوزه صفی‌آباد تاکید کرد: در شهر صفی‌آباد در مرحله نخست 23 نفر ثبت نام کرده که از این تعداد پنج نفر رد صلاحیت شده است.

وی افزود: در شهر امام خمینی(ره) از 25 نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر شش نفر رد صلاحیت شده و در شهر سالند از 19 نفر کاندیدای ثبت نام شده چهار نفر رد صلاحیت شده‌اند.

فرماندار دزفول گفت: در شهر چغامیش 23 نفر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 10 نفر رد صلاحیت شده‌اند و در شهر حمزه نیز 15 نفر ثبت نام کرده‌ که از این تعداد 9 نفر ردصلایحت شده‌اند.

احسانی‌نیا با اشاره به میزان تائید صلاحیت‌های شهر میان‌رود، تاکید کرد: در شهر میان‌رود 21 نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد هشت نفر ردصلاحیت شده‌اند.

*هیئت اجرایی 7000 نفره

وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت اجرایی در حال انتخاب هستند، افزود: عوامل اجرایی انتخابات در سراسر شهرستان دزفول در حال انتخاب هستند و به این دلیل عوامل اجرایی انتخابات این دوره به 7 هزار نفر می‌رسند.

وی تاکید کرد: در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان دزفول بیش از 316 صندوق اخذ رای در نظر گرفته می‌شود و این تعداد عامل اجرایی در این صندوق‌ها تقسیم خواهند شد.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رقیه رستمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
0
0
با تشکر از مردم شریف و مسولین محترم برای برگزاری انتخاباتی پرشور
:
:
:
آخرین اخبار